הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קמפיין "עוברים דירה" של HOT - זוכה שטרודל הזהב לחודש אוגוסט 2005 בזכות המסר הקליט והמשעשע

6/09/2005

בהצבעה לתחרות שטרודל הזהב שהתקיימה בשבוע שעבר, זכה קמפיין האינטרנט "עוברים דירה" של HOT ומשרד הפרסום האינטראקטיבי גורני, במקום הראשון, הן במסלול השיפוט המקצועי, והן כחביב הקהל.

 

מחברת אביטל יוגב.קום המקיימת את התחרות, נמסר כי הקמפיין של HOT התאפיין במסר ברור וקליט ומשעשע, שהיה מכוון היטב לקהל היעד שלו, ולכן "פגע" במטרה.

 

כפרפרזה לקמפיין הזוכה מסרה דפנה חנוכה, מנהלת התקשורת השיווקית של החברה, כי HOT "שורפת הרבה קלוריות" כדי שהפרסום באינטרנט יהיה מעניין, מושך ומצחיק אך גם אפקטיבי לחברה ולמטרותיה השיווקיות. קמפיין "מעבר דירה" באינטרנט עונה על שני הקריטריונים ואכן אנו שמים יותר ויותר דגש בפלטורמה זו"

 

יובל הולנדר, מנכ"ל גורני ויוצר הקמפיין ציין כי "אנחנו שמחים על הזכיה ומקדישים אותה ל-HOT, אשר הפך לאחד המפרסמים הגדולים באינטרנט הישראלי, לאחר שהבין את הכח של האינטרנט כמדיה שמייצרת לו מכירות יום יום".

 

שטרודל הזהב היא תחרות חודשית של קמפיינים אינטראקטיבים, המתקיימת זו הפעם החמישית. התחרות ייחודית בנוף האינטרנט, ומתאפיינת מצד אחד בפאנל רחב של אנשי מקצוע מתחום השיווק והפרסום, ומצד שני בשיתוף מלא של הקהל, הן בשיפוט והן בעיצוב רוח התחרות.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד