הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קלאודיה שיפר נבחרה לפרזנטורית של חברת האופנה MANGO העולמית ותוביל את קמפיין סתיו חורף

6/09/2005

רשת האופנה הספרדית הבינלאומית  MANGO בחרה בדוגמנית העל קלאודיה שיפר להוביל את קמפיין וקטלוג סתיו חורף 2005-6. שיפר הייתה אחת מנערות "מנגו" הראשונות בשנים 92'-95' יחד עם דוגמניות כמו אוה הרציגובה, נעמי קמבל וכריסטי טרלינגטון.

 

מ"מנגו" העולמית נמסר כי: "קלאודיה תמיד מצליחה לשקף דמות של אישה קוסמופוליטית עצמאית אשר נותרת יפה מעבר לטרנדים ואופנות ובכך ייחודה. "מנגו" סומכת עליה גם הפעם מכיוון שהיא משקפת את רוח החברה: גישה שאינה מכוונת לגיל מסוים"

 

"מנגו" ישראל תעלה השבוע קמפיין פרסום ארצי בהיקף נרחב בכיכובה של שיפר. הקמפיין יכלול פרסום חוצות, פוסטר מדיה, פרסום על גבי קירות ענק וגשרים, פרסום על גבי אוטובוסים, פרסום בכל העיתונים והמגזינים המובילים, כולל עיתונות מגזר רוסי והפצת קטלוג. קמפיין זה יהיה הקמפיין המאסיבי הראשון של המותג "מנגו" בישראל.

 

אריק בן זינו מנכ"ל, "מנגו" ישראל: "העונה, לראשונה תוכל הצרכנית הישראלית  למצוא בכל אחת מחנויות "מנגו" בישראל את אותה קולקציה כמו בפריז, ברצלונה, לונדון ורומא, כולל פריטי VIP   אשר יוצרו במהדורות מוגבלות בלבד. בחרנו להביא את הבשורות לציבור באמצעות קמפיין נרחב, המעביר את החדשנות והמובילות האופנתית של המותג "מנגו". בימים אלה אנו נערכים לקראת פתיחתה של חנותנו החדשה בקניון ארנה, אשר תציג את הקונספט העיצובי החדש של חנויות מנגו"

 

אופנת "מנגו" הספרדית (בבעלות פרטית) הוקמה בשנת 1984 וכיום מונה מעל ל 812 חנויות ב 79 מדינות ברחבי העולם. את שנת 2004 סיימה החברה העולמית עם מחזור כולל של 1.06 מיליארד יורו, מתוכם  73% מכירות מחוץ לספרד. בישראל נרכש השנה הזיכיון למותג על ידי חברת "אלסינט".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד