הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

גילת אנקורי תוביל את קמפיין "מאוזנר". תקציב הפרסום יעמוד על 1 מיליון ₪

11/09/2005

רשת האופנה "מאוזנר", המונה 9 חנויות, יוצאת בקמפיין לחורף 2005-6 בכיכובה של השחקנית גילת אנקורי.

 

תקציב הפירסום, אותו מוביל משרד הפרסום גולן נהרדעא פרודקשן,  יעמוד על 1 מיליון ₪ והוא יכלול קטלוג אשר יופץ ב-100 אלף עותקים, פוסטרים בחנויות, מודעות בעיתוני נשים ויחסי ציבור.

 

אופנת "מאוזנר" פונה לנשים אופנתיות, בגיל 35 ומעלה, נשות עסקים וקריירה, עצמאיות, דומיננטיות ומובילות חברתיות.

 

לדברי שוקי מאוזנר, מנכ"ל "מאוזנר" "חיפשנו כפרזנטורית דמות דרמטית, מישהי מסתורית, אשה שלא ניתן להתעלם מנוכחותה, סוערת, מגשימה את עצמה ותמיד – נראית הכי טוב ולכן הבחירה באנקורי נראית לנו כנכונה ביותר שכן היא משדרת ומגלמת בדמותה ובגילה את כל מה שחיפשנו ואנו בטוחים שלקוחותנו תוכלנה להזדהות איתה".

 

הקטלוג המהודר צולם באווירה של שנות החמישים והשישים עם התאמה לשנות ה-2000.

 

הקטלוג משתף אותנו ברגעים מחייה של אשת עסקים, כוכבת הוליוודית: בסוויטה יוקרתית במלון,  בטיסות, בבילוי בבר, בנסיעה בלימוזינה מפוארת ועוד. צילומי הקטלוג התקיימו במשך 3 ימים באתרים שונים בארץ: בים המלח, בהליקופטר בשדה התעופה, במלון מפואר ובבר תל אביבי והוא משלב תמונות צבעוניות עם תמונות בשחור לבן, בסגנון שנות ה-40.

 

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד