הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

'סופר קרמיק' מעלה קמפיין פרסום חדש -'חלומות במחירים מציאותיים'היקף כספי 2.5 מיליון ש"ח

12/09/2005

'סופר קרמיק הרשת הארצית לאביזרי אמבטיה ומוצרי גמר לבית מעלה קמפיין פרסום חדש תחת הסיסמא 'חלומות במחירים מציאותיים'. הקמפיין יעלה בעיתונות הארצית, מקומית, מגזינים למיניהם ובעיתונות המקצועית. היקף הקמפיין עומד על כ 2.5 מיליון ש"ח.

 

הקמפיין ילווה את מבצעי החגים עליהם הכריזה הרשת ובהם יוצעו מגוון מוצרים כגון ברזים, ארונות אמבטיה, ואריחי גרניט פורצלן ב- 50% הנחה. המבצע ברשת 'סופר קרמיק' ימשך עד  ה- 31 לאוקטובר 2005.

 

יענקל'ה ליפשין, מנהל תחום קמעונאות ב'סופר קרמיק' אמר כי "הקמפיין 'חלומות במחירים מציאותיים' בא להעביר מסר ברור - על אף שמוצרי הרשת נראים יוקרתיים מאוד ובגדר חלום, ב'סופר קרמיק' הם מוצעים במחירים מציאותיים ואף אטרקטיביים".

 

הקמפיין הופק על ידי משרד הפרסום עמית ושות'.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד