הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

תקציב הפרסום של רנו עובר ל- Y&R

27/08/2012

קבוצת קרסו המייבאת ומשווקת את רכבי רנו, בחרה במשרד הפרסום, y&r (לשעבר שלמור אבנון עמיחי),  לניהול תקציב הפרסום של המותג רנו בישראל. בשנת 2011 עמד תקציב הפרסום של מותג הרכב  רנו על כ - 13.5  מיליון ₪.

משרד  ענבר מרחב ניסן  התבקש וטיפל בהצלחה   בתקציב רנו בתקופת הביניים כשקרסו בחנה מספר משרדי פרסום שונים.

התקציב עורר עניין רב בקרב מספר משרדי פרסום רבים, אשר אינם מחזיקים בתקציבי רכב. בין המתמודדים במכרז: פוקס גורן גלעדי, בריקמן,  ביילינים, פוגל אוגילבי, אשכנזי גורן גלעדי ו GWT.

לדברי אבי קנת סמנכ"ל השיווק של רנו:  "אנו מאמינים ביכולות  המקצועית של משרד הפרסום  y&r. מדובר  במשרד מתחדש עם פוטנציאל קריאטיבי ואסטרטגי, עם מחויבות להצלחה. אנו בטוחים שהמשרד החדש יקדם את המותג הנמצא במגמת צמיחה הן ברמת המכירות והן ברמת המיצוב בשוק הרכב הישראלי.

אדם אבנון, מנכ"ל Y&R ישראל  " חיכינו הרבה זמן עם המפתח בסוויצ' ואנחנו מלאי אדרנלין לקראת תחילת הנסיעה המאתגרת עם רנו. זהו הישג גדול ומשמעותי למשרד שיצא לפני מספר חודשים לדרך חדשה וכעת, יחד עם רנו, עלה על דרך המלך."

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד