הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

וודקה סטולי בפרסום על שילוט חוצות

2/01/2013

קמפיין החוצות הכולל עשרה קירות ענק בפריסה ארצית ו- 500 פוסטרים בתחנות אוטובוסים ומכוונים ברחבי תל אביב.  בנוסף, יכלול הקמפיין מודעות פרסום בעתונים פעילותBTL – במסגרת שבוע "שף תאכל" בו יופיעו בתפריטי 80 מסעדות מובילות ברחבי הארץ הפרסום של וודקה סטולי.

 

וודקה סטולי היא אחד ממותגי הוודקה המפורסמים ונמכרים בעולם והנה הוודקה עם הגידול הכי מרשים בשנתיים האחרונות בשוק הישראלי, אחת מ – 3 הוודקות המובילות בישראל ואף הגיעה לשיא באוגוסט 2012 שכבשה את המקום הראשון בצריכה בתל-אביב. (לפי נתוני סטורנקסט). בהיותה וודקה מקורית לאנשים מקוריים, נזקפים לזכותה לא מעט חידושים ופריצות דרך יוצאות דופן. המותג סטולי היה זה שהביא לעולם לראשונה את התיבול בטעמים ב-1962, וזאת למצוותו של החבר ניקיטה חרושצ'וב, שאהב טעמים חזקים עם האוכל שלו. עד היום סטולי היא ממובילות שוק הוודקות המתובלות ומגוון הטעמים שלה הוא מהרחבים ביותר בעולם.

 

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד