הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

משרד הפרסום teenk לנוער וצעירים משיק פלטפורמה ראשונה מסוגה לקידום קמפיינים בעזרת האינסטגראם.

7/01/2013

משרד הפרסום teenk  לצעירים ולנוער רותם ומוסיף לסל השירותים אותם הוא מציע ללקוחותיו את רשת האינסטגראם במסגרת פלטפורמה ראשונה מסוגה לקידום קמפיינים שיווקים השמה דגש על שימוש בתכנים הנוצרים על ידי הגולשים. במסגרת הפלטפורמה החדשה  - Insteenk שמה, יצר המשרד קשר עם מאות בני נוער מובילי דעה, בגילאי 15-21, שלהם קהל מעריצים המורכב מאלפי עוקבים מוכחים - המייצרים מאות אלפי תגובות לכל תמונה ותמונה שלהם ויכולים לקדם מותגים ושירותים שונים המיועדים לבני נוער.

 

בני נוער הפעילים באינסטגראם יכולים להירשם ולהציע עצמם כבאזרים ברשת דרך אתר חדש שנפתח, דרכו יכולה המערכת למדוד את רמת ההשפעה של הצעירים ברשת, וממשיכה לעקוב אחרי הפעילות שלהם במסגרת הקמפיינים השונים. הלכה למעשה -  המותג מזמין את הגולשים לעלות תמונות שצילמו בעצמם תחת קונצפט מסוים ואת קידום הקמפיין והמודעות לפעילות באינטגראם מייצרים הצעירים, או כפי שיניב ויצמן, מנכ"ל המשרד מכנה אותם: "הסיירת של teenk ".

 

יניב ויצמן מספר על הפלטפורמה החדשה Insteenk"ההתמחות שלנו בשמונה השנים האחרונות מאז הוקם משרד teenk היא לייצר באאז בקרב בני נוער וצעירים על מותגים ושירותים שונים ותמיד התמקדנו בקשר עם מובילי דעה, וכשמובילי הדעה נמצאים באינסטגראם – גם הלקוחות שלנו חייבים לקבל נוכחות עמוקה וקשר לרשת הנמצאת עדיין בשלבי גידול. הצעירים החזקים באינסטגראם שהצלחנו לאתר הם מעתה 'הסיירת של teenk' והפעילות שהם מייצרים בעבור המותגים מקדמת המשך פעילות של גולשים נוספים. התחלנו  את הפעילות עם השקת מילקי קצפת של מותג מילקי, במסגרתה התבקשו הגולשים לעלות תמונות יצירתיות שלהם עם המוצר החדש וקבלנו תוך כמה ימים אלפי תמונות ויותר מעשרים אלף תגובות ולייקים. האימג'ים שמעלים הצעירים שלנו מביאים גלים נוספים של פעילות המקדמת את המותג ומאז ההשקה עם מילקי השתתפו במיזם לקוחות מרכזיים נוספים שלנו".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד