הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

שפ"מ במהלך מהפכני בענף הפרסום - ביטוח לתוצאות הקמפיין

8/01/2013

שפ"מ פותחת את 2013 במהלך שובר מוסכמות בשוק הפרסום: בשפ"מ מציעים קמפיין ברדיו, ללא סיכון, המבטיח עמידה בתוצאות הרצויות של המפרסם עוד בטרם היציאה לקמפיין.

 

המהלך כולל חבילת תשדירים אינטנסיבית בעלות של 350,000 ₪  עם התחייבות להמשיך ולשדר את הקמפיין עד להשגת יעדיו. היעדים ייקבעו במשותף עם שפ"מ, בהתאם להגדרת הלקוח את יעדי הקמפיין: שיחות טלפון למוקד החברה, כניסות לאתר האינטרנט של החברה, מכירות או זכירות. כל פרמטר שהינו מדיד ויש לחברה המפרסמת נתונים לגביו טרום הקמפיין, ישוקלל על ידי שפ"מ יחד עם המפרסם ויאפשר את בחינת התוצאות המצופות מן הקמפיין כבסיס להמשך הפעילות השיווקית.

 

לראשונה בשוק הפרסום בישראל, המדיה רגישה לצרכי המפרסם ומתחייבת להצלחה ועמידה ביעדים. עד היום אמצעי המדיה הגדירו מראש את חבילת הפרסום הכוללת את היקפי שטחי הפרסום או זמן הפרסום; בסוג תקשורת כזה המפרסם לוקח סיכון על הצלחתו של הקמפיין. כמו כן במצב זה לא הייתה מעורבות של המדיה בעמידה ביעדים בהתאם לכסף המושקע. במהלך של שפ"מ משתנים כללי המשחק, במסגרתו גוף המדיה משתתף בתכנון הקמפיין הפרסומי ופרישת המדיה, ומציע ללקוח מהלך נטול דאגות, כשהתוצאה החיובית מובטחת מראש.

 

רונן ברקה, מנכ"ל שפ"מ: "בחרנו להיות קשובים למפרסמים ולתת פתרון אמיתי העונה לכל המורכבות בה נתקלים המפרסמים בתקופות של אי וודאות. רק מדיה שמאמינה בעצמה יכולה להציע למפרסמים פתרון כזה. הנחת היסוד שלנו בשפ"מ, המבוססת על ניתוח מאות קמפיינים בחתכים שונים,  היא כי הפרסום ברדיו עובד ומניב את התוצאות הרצויות. בזכות חבילת הביטוח שאנו מציעים יוכלו המפרסמים לשנות את התפיסה האסטרטגית ולהשקיע את כספם בקמפיין פרסומי שיאפשר להם לעמוד ביעדים"

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד