הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

המותג תפוצ'יפס משיק את הגירסא הישראלית למבצע "מה הטעם"

5/05/2013

 

שלי שליט, מנכ"ל שטראוס פריטו ליי, אמרה היום: "אני שמחה להשיק תחת מותג תפוצ'יפס את קונספט "מה הטעם" ובכך לאפשר לצרכנים שלנו טעימה מעולם עשיר של טעמים, חוויה של סקרנות, ריגוש ועניין ובעיקר – מעורבות פעילה בחווית הצריכה של אחד המותגים האהובים והמצליחים בישראל".

 

במהלך חודש מאי 2013 משיק מותג תפוצ'יפס עלית מבית שטראוס מהלך ייחודי אשר הוכיח עצמו במספר מדינות בעולם, עורר התרגשות ועניין בקרב הצרכנים.

 

במהלך חודש מאי יפגשו הצרכנים על המדפים אריזות תפוצ'יפס ב- 3 טעמים שונים. האריזות יהיו מושכות, מסקרנות, מפתות, מרמזות על הטעם שיש באריזה ועם זאת דבר לא באמת יכין אותם להפתעה שתחכה להם בשקית...

 

מחיר סדרת 3 טעמי תפוצ'יפס מה הטעם יעמוד על כ- 5 ₪ בלבד לשקית של 60 גרם+מארז התנסות של 6 שקיות של 30 גרם (2 מכל טעם).

 

חושבים שאתם יודעים מהו הטעם? מעבירים את הניחוש באמצעות אינטרנט, סלולר, פקס, מייל או טלמסר ייעודי למבצע ונכנסים להגרלה הגדולה שבה הפרסים הם:100,000 ₪ עבור כל טעם.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד