הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

דלק ישראל במהלך בסניפי קפה ג'ו ברשת חנויות הנוחות "מנטה"

21/05/2013

המהלך כולל: השקה והטמעה של תפריט הקיץ החדש של "קפה ג'ו" ברשת חנויות הנוחות "מנטה" במטרה להעניק לצרכן פתרון הסעדה איכותי על הדרך.

במרכז התפריט מגוון משקאות קיץ ייחודיים על בסיס חלב ומשקה יוגורט קפוא וחדשני.

הצעד ילווה בקמפיין רחב היקף שיכלול: קמפיין טלוויזיה, קמפיין שילוט חוצות,  פעילות קד"מ, שיווק דיגיטל הכולל קמפיין מובייל חדשני (סמארטפון) ופעילות ענפה במדיה החברתית בהובלת סוכנות הדיגיטל RON& DEBBY.

גיא אדרי, מנהל שיווק בקבוצת דלק: "תפריט הקיץ החדש של "קפה ג'ו" ב"מנטה" מציע לקהל הצרכנים שלנו משקאות פירותיים ואיכותיים בטעמי פירות ומנות טעימות ומיוחדות שטרם נראו בשוק חנויות הנוחות בישראל.

המנות והמשקאות בתפריט "ג'ו מנטה" פותחו והותאמו במיוחד לימי הקיץ החמים על מנת לתת מענה ולאפשר לכלל הלקוחות ליהנות מרגע של טעם והתרעננות על הדרך".

אדרי הוסיף וציין: "החיבור של "מנטה" לרשת "קפה ג'ו" מאפשר להציע לקהל הרחב פתרונות הסעדה איכותיים בסטנדרט גבוה של בית קפה מוביל, ללא פשרות ובזמינות גבוהה אשר הופך את הפתרון הפונקציונאלי לחוויית  אכילה איכותית ומהנה גם על הדרך.

כמו כן, כחלק מאסטרטגיית One stop shop ב"מנטה" אנו ממשיכים לפעול כל העת ומשקיעים משאבים רבים בהמשך הרחבת סל השירותים ברשת חנויות הנוחות מנטה ובהטמעת קפה ג'ו בסניפי "מנטה" במטרה להביא לצרכן בשורה ולאפשר לו מגוון פתרונות ושירותים לצד פתרון הסעדה איכותי תחת קורת גג אחת, על הדרך".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד