הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

בונזו מותג מזון הכלבים המוביל בישראל יוצא בקמפיין חדש

17/06/2013
בונזו מותג מזון הכלבים המוביל בישראל יוצא בקמפיין חדש (הגדל)

חברת ביופט, יצרנית ומשווקת מזון וציוד לבעלי חיים הגדולה בישראל, עולה בקמפיין חדש עבור המותג בונזו תחת המסר- "יותר ויותר כלבים עוברים לבונזו" . הקמפיין החדש יכלול פרסום בטלוויזיה, פעילות רחבה בנקודות המכירה וברשתות החברתיות. את הקמפיין החדש יצר משרד הפרסום חברון זלצמן שביט. הקמפיין יעלה למשך כשבועיים ועלותו נאמדת בכמיליון וחצי שקלים.

מירב אמיד, סמנכ"ל שיווק ביופט: "שוק המזון לכלבים הינו שוק תחרותי ביותר. בשנתיים האחרונות אנו עדים למגמה של מעבר ממזונות מאוד יקרים למותגי מיינסטרים חזקים ואמינים. המסר הנוכחי של הקמפיין הוא: "יותר ויותר כלבים עוברים לבונזו, מה שמדגיש את החוזק של המותג. במקביל, אנו ממשיכים להדגיש את הערכים התזונתיים ואת התועלות הפונקציונאליות של המותג: בונזו- בדיוק מה שהכלב שלך צריך. הקמפיין, כאמור, בא לחזק אצל הצרכן את השקט הנפשי אותו הוא מחפש מתוך ידיעה שבונזו מכיל את כל הצרכים התזונתיים הדרושים לכלבו. אנו מאמינים כי בזכות הקמפיין החדש נמשיך במגמת התחזקות  המותג בונזו בקרב בעלי הכלבים בישראל".

הכלבים בקמפיין נבחרו בהתאם לזנים נפוצים ביותר בארץ: לברדור, פקינז, רועה גרמני, פינצ'ר ועוד (ע"פ נתוני המרכז הארצי לרישום כלבים במשרד החקלאות). חלק מהכלבים הינם כלבים גזעיים וחלקם מעורבים. 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד