הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

כלי חדש יאפשר למפרסמים להעלות תמונות על גבי מתקני פרסום

1/07/2013
כלי חדש יאפשר למפרסמים להעלות תמונות על גבי מתקני פרסום (הגדל)

חברת JCDecaux בעלת הזיכיון הבלעדי לפרסום על גבי תחנות אוטובוס, עמודי רחוב ומכווני תנועה בתל אביב-יפו, משיקה כלי חדש באתר החברה שמאפשר למפרסמים להעלות מודעות שברשותם - ולראות באופן מיידי כיצד  הן יראו על מתקני הפרסום של JCDecaux בתל אביב. הכלי החדש  יאפשר למפרסם לקבל הצצה כיצד יראה הקמפיין הסופי.

 

עבור המפרסמים מדובר בכלי יעיל במיוחד שיחסוך זמן רב, משאבים, ואף יעניק מרחב תמרון נרחב  לאישור קמפיינים עתידיים. ניתן לעלות כל מודעה ולראות כיצד תופיע על גבי תחנות אוטובוס ומכווני תנועה של JCDecaux, לבחון את הנראות והבולטות שלה ביחס לסביבה, והאם היא תמשוך את תשומת ליבם של העוברים ושבים. הכלי החדש פתוח לכלל קהל הגולשים

 

פיליפ רו מנכ"ל  JCDecaux  בישראל מוסר כי: "אנחנו כחברה תמיד חושבים איך להעניק ללקוחתנו את הכלים המתקדמים ביותר, בכדי למקסם את מטרות הקמפיין שלהם. הכלי החדש יאפשר במידה רבה למפרסמים לחזות כיצד יראה הקמפיין הפרסומי שאותו יעלו בעתיד, כבר בשלב הסקיצות. מפרסם שמשתמש בפרסום העסק שלו  בשילוט קבוע, יוכל בעזרת הכלי לראות כיצד יימצא את הפוטנציאל  השיווקי דרך מודעות פרסום במקומות נוספים".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד