הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

מדידת רייטינג בשלטי חוצות אלקטרוניים

16/09/2013
מדידת רייטינג בשלטי חוצות אלקטרוניים (הגדל)

מדובר בטכנולוגיה חדשנית שנעשה בה שימוש לראשונה בישראל למדוד רייטינג של מסכי חוצות אלקטרוניים.

להבדיל משלטי החוצות הרגילים (בילבורדס), ניתן במסכי החוצות הדיגיטליים למדוד את מספר הצפיות, לאפיין את הקהל ולבחון את אפקטיביות הקמפיין תוך שקיפות מול המפרסמים, כפי שמקובל בפרסום בטלביזיה.

המערכת קולטת אותות מטלפונים סלולריים תוך שמירה על אנונימיות מלאה של הקהל מצד אחד ומצד שני קבלת נתונים איכותיים המעובדים לנתוני מדידה וחשיפה.

האותות נקלטים רק לאחר מספר שניות בו הנהג עומד במקום וכך מבטיחה שרק צופים שצפו בפרסומת נרשמים לצורך הניתוח ולא כלל התנועה.

המערכת מתחשבת בכיוון התנועה ומשקללת רק את  נהגים והולכי הרגל הרואים את השלט.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד