הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

עולם הקופונים מגיע גם למוצרי הקד"מ

1/12/2013

 

תרבות הקופונים עשתה "עלייה " בשנים האחרונות . השיטה הצרכנית מבוססת הנחות ומבצעים. תרבות שהינה תופעה כלכלית חדשה המבוססת על התרבות האמריקאית  כאשר בשלבי משבר  כלכלי הצרכן הפסיק לפקוד את החנויות באותם שנים .  תרבות הקופונים  החזירה מילוני אמריקאים לחנויות . תרבות שהפכה נעוצה עם השנים בתרבות הצריכה האמריקאית  .

 

בישראל , הקופונים שינו את חוקי המשחק וחוללו מהפך בהרגלי הצריכה . ועכשיו נכנס למוצר קד"מ הנקרא ClipAIR  המעניק פלטפורמה שיווקית חדשה זוהי למעשה מעטפה ריחנית ממותגת  המוצמדת למגן השמש המתפקדת כקופון הנחה. על המעטפה ניתן להדפיס כל תוכן ולוגו לבחירה.  לחיסכון בעלויות ניתן לשלב ברקוד המתפקד כקופון הנחה עם הצגת המעטפה במעמד הקנייה.

 

העסקים הקטנים והבינוניים יכולים בעזרת המוצר  להזרים אליהם טראפיק מידי של לקוחות חדשים, דרך ליהנות מבמה טובה לפרסום ולשיווק. מוצרי קד"מ ככלל חוסכים עלויות גבוהות של פרסום וקד"מ  וה ClipAir  ומשלב תועלות עבור העסק והצרכן  .

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד