הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

ראובני פרידן זכה בתקציב הפרסום של סוהו

10/12/2013

מתחם סוהו מוקם בימים אלה באזור התעשייה פולג, סמוך לאיקאה, על ידי חברת אלקטרה נדל"ן וחברת בן אפרים בנייה וייזום בע"מ. סוהו, שיושק ב-2016, עתיד להיות מתחם לייף סטייל ועיצוב הבית המגוון והחדשני בישראל, המעניק חוויית קנייה כמו בחו"ל בזכות קונספט ייחודי של שילוב בין עיצוב וחווית קניה אמיתית. עשרות חנויות מובילות לאבזור ועיצוב הבית ימוקמו לצד קומה שלמה של משרדי אדריכלים וישתלבו עם בתי קפה, מסעדות, גלידריות ואזורי בילוי ופנאי לכל המשפחה.

 

בחודשים האחרונים ערכו היזמים מכרז בין מספר משרדי פרסום מובילים, בסיומו בחרו במשרד הפרסום ראובני פרידן להוביל את השקת המתחם. בשלב הראשון יעלה קמפיין לגיוס בתי עסק ומסעדות למתחם (המאוכלס כבר ביותר מ-60% מהשטח) ויתמקד בשילוט, עיתונות ודיגיטל. אחד המסרים המובילים של הקמפיין הוא הפוטנציאל העסקי של המתחם, בזכות טראפיק חסר תקדים של כ- 30,000 מבקרים מדי יום.

 

יניב בן אפרים, יזם שותף בפרויקט: "הסוהו, בהיותו מתחם חדשני  ברמת הקונספט, חוית הקנייה והתמהיל דורש תשומת לב והבנת ערכי המותג ברמה אחרת ממה שנראה עד היום. הצוות בראובני הוכיח את יכולתו הקריאיטיבית והמקצועית לעמוד במשימה מעל לכל ספק. אנו גאים בבחירה בראובני פרידן אשר תבוא לידי ביטוי בשבועות הקרובים עם השקת הקמפיין בכל ערוצי המדיה. "

 

ניב חורש, מנכ"ל משותף בראובני פרידן: "אנחנו שמחים על ההזדמנות לקחת חלק בהשקת פרויקט שיחולל מהפכה אמיתית בעולם עיצוב הבית. התחברנו מאוד לחזון של סוהו, להפוך את העיסוק בעיצוב הבית ממטלה מעיקה לחוויה מהנה. מבחינתנו זו הזדמנות להיות שותפים לפריצת דרך בתחום מרתק עם נכונות רבה לשינוי."

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד