הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

טכנולוגיה חדשה למדידת רייטינג של תוכן ופרסום בשלטי חוצות דיגיטליים

31/12/2013

המגמה בעידן הפרסום הדיגיטלי, היא לפרסם בערוצי מדיה אשר ניתנים למדידה וכך לקבל מידע על חשיפה ועל אפקטיביות הפרסום.

 

מדיה חשובה וחדשנית שהולכת וצוברת תאוצה היא פרסום בשלטי חוצות דיגיטליים. חברת CTV , החברה הגדולה בישראל במדיית מסכי החוצות, מפעילה 22 מסכים בנקודות מפתח בפריסה ארצית וזוכה לקהל של מעל ל 2 מיליון צופים בכל יום!

 

באמצעות טכנולוגיות חדשות ניתן היום למדוד רייטינג ואפקטיביות של קמפיינים בשלטי החוצות הדיגיטליים, למדוד חשיפה ולאפיין את קהל היעד. מחדר הבקרה של CTV  ניתן לשלוט אונליין על התוכן המוצג במסכים כך שתמיד יהיה מעודכן.

 

מדידת שלטי החוצות הדיגיטליים, היחידה מסוגה בישראל, מבוקרת 24 שעות ביממה באמצעות סנסורים מיוחדים שפותחו על ידי חברת Meterlive הישראלית ונפרשים בכל מסך באופן פרטני.

 

באמצעות שיטת המדידה, מקבל המפרסם מ CTV  דוח רייטינג מפורט עם חשיפה לקמפיין ואפיון הקהל, שעות שיא וצפיות חוזרות ונתונים אשר מצביעים על אפקטיביות הפרסום, כפי שהיה מקובל עד כה רק בטלוויזיה. כידוע בשלטי חוצות סטנדרטיים אין יכולת מדידה, וכאן מדובר בפריצת דרך משמעותית.

 

גיא שנקמן, מנכ"ל CTV: "נתוני החשיפה הגבוהים למסכי החוצות הדיגיטליים, מפתיעים לעתים את חלק מהמפרסמים ואת החברות שלא התנסו בפרסום במדיה זו קודם לכן.  דוח הרייטינג תורם לשקיפות מלאה מול המפרסמים ומאפשר לקבל החלטות מושכלות לגבי יעילות הקמפיין והתמורה."  

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד