הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

השקת Always Infinity

1/01/2014
השקת  Always Infinity (הגדל)

חברת  P&Gמביאה את הבשורה החדשה לתחום ההיגיינה ומשיקה אתAlways Infinity באמצעות הדיה, החברה לפרסום ומיתוג נקודות מכירה. ליצירת בולטות ומקסימום חשיפה למוצר החדש ויתרונותיו, הושק קמפיין חוצה רשתות ופורץ דרך בתחום הנראות הקמעונאית.

 

הקמפיין מבדל את המוצר החדש בקטגוריה ומעביר את המסר השיווקי באמצעות פעילות המשלבת אלמנטים חדשניים, פעילות דיגיטלית ותאורה ייחודית על המדף ליצירת בולטות ברורה בהם, אלמנט מואר על המדף ו-Heidia Shelf Master , מדיה דיגיטאלית מבית הדיה אשר נמצאת בסמוך למוצר בנקודת ההחלטה. הקמפיין מלווה את הקונה עם כניסתו לחנות ובקטגוריה כך שלא ניתן להתעלם מהמוצר החדש.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד