הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

רותם סלע נבחרה להמשיך עונה שלישית כפרזנטורית של מותג ההנעלהSCOOP

2/02/2014

השחקנית רותם סלע, כוכבת סדרת הטלוויזיה "להיות איתה", אשר ילדה לאחרונה, נבחרה בימים אלו להמשיך ולהוביל, זו עונה שלישית, כפרזנטורית של רשת ההנעלה סקופ,  לאביב-קיץ 2014. סלע תקבל עבור הקמפיין  200 אלף ₪.

 

קמפיין רשת נעלי סקופ לעונת אביב-קיץ 2014 עתיד לעלות לאוויר במהלך חודש מרץ, לקראת השקות הקולקציות החדשות לעונה. תקציב הקמפיין עם סלע יגדל באופן משמעותי העונה הקרובה  ויעמוד על כ –  4 מיליון ₪ ויכלול בין היתר:  מסע פרסום רחב בטלוויזיה,   אינטרנט, שילוט חוצות, קטלוג, עיתונות ומגזינים, פעילויות יחסי ציבור ופעילות נרחבת ברשתות החברתיות.

לדברי רוני אינסאז מבעלי רשת סקופ: "סדרת הטלוויזיה  להיות איתה בו מככבת רותם סלע כבשה לאחרונה את המסך והיא נחשבת לאחת הסדרות המדוברות ביותר.  לצד זה קמפיין החורף עם רותם סלע זכה לתגובות מדהימות וחיוביות, בקרב לקוחות הרשת ועל כן החלטנו שבשיא הצלחת הסדרה מתבקש שהמותג סקופ יזום מהלכים שיווקיים ופרסומאים עם רותם סלע והסדרה בה היא מככבת".  

 

לדבריו: "רותם מייצגת מודל אולטימטיבי של אישה יפה, מצליחה, עדכנית  ומתוחכמת כאשר ערכים אלו, עולים  בקנה אחד  עם מיצוב   ואופי המותג סקופ".

 

עוד מוסיף אינסאז כי:" לרותם יש חלק בלתי נפרד מהצלחת המותג במהלך שנת 2013.  לאחר שנעשו בדיקות שוק, מחקרים, קבוצות מיקוד שונות, בקרב לקוחות הרשת ראינו כי רותם סלע מהווה מודל לחיקוי ואוטוריטת אופנה המזוהה עם המותג וערכיו ועל כן בחרנו בה לעונה נוספת."

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד