הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

גריי היא סוכנות השנה של המגזין Ad Age

12/02/2014

וכנות הפרסום הבינלאומית GREY, המיוצגת בישראל על ידי אדלר חומסקי זכתה בתואר סוכנות השנה של המגזין היוקרתי Advertising age. הפרס ניתן על בסיס של יצירתיות, ביצועים פיננסיים, ויכולת השפעה על העסק של הלקוח באופן חיובי. 

 

סמנכ"ל הקריאייטיב של אדלר חומסקי, טל ריבן, שייך לפורום סמנכ"לי הקריאטיב הבכירים של הרשת. הוא מסר כי הוא: "גאה שמשרדנו מייצג בישראל את משרד הפרסום המצליח בעולם. כשתור מיירן, מנהל הקריאייטיב העולמי של GREY, הגיע למשרד בניו יורק הוא היה משרד אפור וחבוט, תוך שנים ספורות הוא הצליח להפוך אותו למשרד מצליח ונחשק שמייצר קמפיינים מבריקים דוגמת ״דיירקט טי וי״ – רשת כבלים אמריקאית. פגשתי את תור לא מזמן בסדנת קריאייטיב שנתית המשותפת לכל מנהלי הקריאייטיב המובילים של GREY והתרשמתי במיוחד מהגישה שלו לעולם החדש ולחיפוש דרכים חדשות ויצירתיות לניצול הקשר עם ענקיות רשת כמו פייסבוק וגוגל".

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד