הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

הייניקן בפרסום בשבוע האופנה

9/03/2014

Heineken מותג הפרימיום האיכותי והבינלאומי יקים בשבוע האופנה מתחם חווייתי שבמרכזו בר Heineken Extra Cold המציג את חזית החדשנות טכנולוגית בעולם הבירה עם  ברזי אקסטרא קולד- ברזי הבירה המאפשרים מזיגת בירה בטמפרטורה של 0 מעלות. אופן המזיגה באמצעות הברזים החדשניים תורם לאיכות הבירה, הנראות שלה וטעמה המחודד.

מדובר בברז, שמאפשר מזיגת בירה ממנו בטמפרטורה  של 0 מעלות, מה שגורם לחוויית שתייה חלקה יותר  וש’עושה חשק לעוד’. מחקרים שביצעה Heineken מצאו,  כי נקודות מכירה שבהם הותקן הברז המיוחד, הגדילו  את מכירות הבירה בכ-30%.

הקירור מושג על ידי מכשיר קירור מיוחד שפותח על ידי הייניקן העולמית, המאפשר  את קירור הבירה ב- 3 מעלות נוספות. ברז המזיגה החדשני צובר עליו שכבת קרח אמיתית  ומזיגה לכוס הינייקן קפואה הנשמרת במקפיא כוסות ייחודי.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד