הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

איגוד השיווק הישראלי מכריז על ההשקה המנצחת של 2013

21/05/2014

ההשקה המנצחת של 2013 - קוקה קולה- FUZE TEA

מהלך ההשקה הציג חדשנות פורצת דרך בכך שהוכיח כי המוצר יותר חשוב מהמותג, בניגוד לחוקי השיווק המקובלים. היה זה המהלך היחיד בעולם בו מותג מצליח ומוביל בצורה משמעותית (עד שהוא הופך להיות שם גנרי לקטגוריה) משיל מעליו את שמו ובוחר שם חדש, כאשר השם הקודם ממשיך להיות משווק לצרכן. מהלך ההשקה של FUZE TEA גרם לצמיחה של 15% במונחים שנתיים בכל הקטגוריה וזכה לחשיפה תקשורתית רחבה ומסיבית שיצרה באזז עצום בקרב הצרכנים, תוך הדגשת  הסיפור המותגי החריג.

 

 

במקום השני - בנק לאומי - הפקדת צ'ק בסלולר

בנק לאומי השיק את שירות הפקדת צ'קים בסלולר, דרך אפליקציית הבנק – בכל מקום ובכל שעה. מדובר בשירות מהפכני, המותאם למאפיינים הייחודיים של הסמארטפון,  כמו המצלמה המובנית ויכולת הסריקה, אשר מצטרף לסל השירותים הטכנולוגיים הרחב שמציע הבנק, מתוך התמקדות בלקוחות בעלי אוריינטציה דיגיטלית וקידמה טכנולוגית. בנק לאומי הינו הבנק הראשון בישראל המציע שירות כזה, כאשר קמפיין ההשקה הוביל לשימוש נרחב באפליקציה עם עשרות אלפי צ'קים שהופקדו דרך האפליקציה בשלושת החודשים הראשונים, ולחיזוק תדמית הבנק כמוביל טכנולוגית.

 

 

במקום השלישי - טרה - גבינה צהובה נעם
בצעד שיווקי מחוכם, הצליחה טרה להשיק מוצר באופן בו תוך חודשיים בלבד חלש על כ-15% מהקטגוריה. בהדגשה ובבידוד של אלמנט ספציפי של חדשנות המוצר על פני מתחריו בקטגוריה - היותו נקי מחומרים משמרים - ובשיווק ויחסי ציבור חדים ומדוייקים, שינתה טרה את פני שוק הגבינות הצהובות ואת דרישת הצרכן בשוק זה, והפכה לשחקנית מוכרת וחשובה בתחום.

 

ההשקה המנצחת הוכרזה בכנס החדשנות 2014 שהתמקד בחומרים שמהם עשויה החדשנות ובדק ממה בנויה חדשנות, האם יש שיטות ניהול המעודדות חדשנות, כיצד ניתן לטפח חדשנות בארגון, ומהו מקומם של הטכנולוגיה והשיווק בתהליך החדשנות.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד