הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

כרוז מכבי תל אביב יוביל קמפיין סופר קרמיק

22/06/2014

רשת "סופר קרמיק" מקבוצת ''אפריקה ישראל תעשיות'' חתמה על הסכם שנתי עם שי סידי, הכרוז הידוע של אלופת ליגת העל בכדורגל - מכבי תל אביב, להוביל קמפיין פרסום רחב ולשמש כפרזנטור הרשת.

בחירתו של סידי לפרזנטור החברה הינה חלק משרשרת הצעדים אשר מבצעת סופר קרמיק בשנה האחרונה, כדי להגדיל משמעותית את אחיזתה בשוק מוצרי הגמר.


הקמפיין הראשון בכיכובו, עלה ביום שישי האחרון ובמהלך השנה ילווה את הרשת כפרזנטור בעיתונות, בטלוויזיה וברשתות החברתיות.
הקמפיין בוצע ונוהל על ידי משרד הפרסום פיגמנט המלווה את החברה.

גבי קליין מנכ״ל 'סופר קרמיק' מוסר: ״אנו שמחים על הצטרפותו של סידי כפרזנטור לרשת. האופי המתלהב, האנרגטי והסוחף של שי מתאים מאוד לרוח הצעירה של החברה, והוא מתחבר נהדר עם המסר של הקמפיין: מחירים אטרקטיביים שהרשת מציעה״.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד