הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

תדיראן גרופ מאחדת את פעילות הפרסום במשרד הפרסום ראובני-פרידן

14/10/2014

תדיראן גרופ, החליטה לאחד את פעילות הפרסום של הקבוצה ומתחילה לעבוד עם משרד הפרסום ראובני-פרידן. היקף תקציב הפרסום של תדיראן גרופ נאמד בכ-10 מיליון ₪ בשנה. 

תדיראן גרופ מייבאת ומייצרת מגוון רחב של מותגים – קריסטל, אמקור, אמנה, בלומברג, קיטשן אייד, ויקינג ודה דיטריש, ובתחום המיזוג החברה מייצרת ומייבאת את המותג תדיראן ואמקור.  

עד כה, משרד הפרסום מקאן אריקסון טיפל בחלק מהתקציבים של מותגי הקבוצה, כגון: אמקור, קריסטל ותדיראן ב-4 השנים האחרונות ומשרד שמעוני-פינקלשטיין טיפל בתקציב של המותג בלומברג ב-3 השנים האחרונות. 

מיכל איתן, סמנכ"ל השיווק בתדיראן גרופ מסרה היום: "קבוצת תדיראן קיבלה החלטה לאחד את תקציבי הפרסום של כל מותגיה תחת קורת גג אחת ובחרה במשרד ראובני-פרידן. לא פשוט להיפרד ממקאן שעשו לנו עבודה מצוינת והביאו את תדיראן לנתח שוק הגבוה ביותר בעשור האחרון ועל כך מגיעה להם  תודה מקרב לב. אנו רוצים להודות גם, לשמעוני-פינקלשטיין על הבניה והלווי של המותג בלומברג בישראל וההישגים בתחום הקירור בשנתיים האחרונות."

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד