הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

יאיר ניצני מעודד מודעות להפרעת קשב בהתנדבות

במהלך הפרסומת יאיר, לבוש בחולצת סופרמן המורכבת מראשי התיבות ADHD שעוצבה על ידי משרד הפרסום של הקמפיין GPS, לטובת תחרות החולצות שיצרה העמותה כדי להעביר את המסר "כל אחד והADHD שלו" , הוא מגיש "חדשות הפרעת הקשב "
4/02/2015

יאיר ניצני מוביל בהתנדבות קמפיין חדש לעידוד המודעות להפרעת הקשב . המהלך התקשורתי הוא יוזמה של עמותת קווים ומחשבות בחסות iCON- אפליקציה לניהול הפרעת הקשב. הקמפיין עלה לאוויר השבוע, רגע לפני יום המשפחה באתרי האינטרנט ובפייסבוק.


 

יאיר ניצני הוא זמר, מוזיקאי, פזמונאי, שחקן, תסריטאי, קומיקאי, מנחה ,כותב בעיתון ומה עוד? סובל מהפרעת קשב. במהלך יצירתי במיוחד, הוא מוביל בימים אלו קמפיין לעידוד המודעות להפרעת הקשב ולטיפול בה שיזמה עמותת קווים ומחשבות המסייעת למשפחות ולילדים להתמודד עם ההפרעה בשיתוף אפליקציית ICON  המהווה פתרון חדשני לניהול הטיפול בנושא.

 

במהלך הפרסומת יאיר, לבוש בחולצת סופרמן המורכבת מראשי התיבות ADHD שעוצבה על ידי משרד הפרסום  של הקמפיין GPS, לטובת תחרות החולצות שיצרה העמותה כדי להעביר את המסר "כל אחד והADHD  שלו" , הוא מגיש "חדשות הפרעת הקשב " המנסה להעביר מסרים על הפרעת קשב תוך שהוא ממחיש זאת באמצעות סיטואציות המראה את הקושי שלו בהקשבה ובריכוז בדרך ההומוריסטית המיוחדת שלו.  ניצני, שהמציאות הפרטית שלו לא שונה מהפרסומת, התגייס למהלך בהתנדבות מלאה. 


כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד