הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

תיקי דיין נבחרה להוביל את דמות האמא בקמפיין של מזגני תדיראן

18/05/2015
השחקנית המיתולוגית תיקי דיין נבחרה להוביל את הקמפיין הפרסומי של מזגני תדיראן לקראת עונת הקיץ 2015.
 
במסגרת הקמפיין יופקו שני סרטונים שנועדו להציג את סדרת המזגנים החדשה של תדיראן ה- Tadiran Alpha ואת טכנולוגיית ה- WIFI החדשנית והמתקדמת ביותר בישראל בסדרת המיני מרכזי של החברה.
 
הקמפיין החדש של תדיראן ימשיך להתמקד במסר של "מתקיני המזגנים ממליצים תדיראן", אך הפעם עם טוויסט הומוריסטי על כך "שגם לאמא שלהם הם היו ממליצים תדיראן...", כשבתפקיד האימא תככב השחקנית תיקי דיין. הקו הפרסומי החדש של תדיראן מתבסס על סקר שנעשה על ידי חברת המחקר שילוב בו עלה כי 90 אחוז ממתקיני המזגנים בישראל היו מתקינים לאמא שלהם את מזגן תדיראן ולא מזגן של מותג אחר.
 
הקמפיין של תדיראן, בהובלת משרד הפרסום ראובני-פרידן, יתוקשר בטלוויזיה, רדיו, אינטרנט ושילוט חוצות, בהיקף השקעה כספית של כ-8 מיליון ₪.
 
מיכל איתן, סמנכ"ל השיווק של תדיראן גרופ: "כמות המזגנים הנמכרת בישראל היא בין המובילות בעולם (יחס מזגנים לבתי אב). בקטגורית המיזוג הצרכן הישראלי מחפש  אמינות מוצרית גבוהה, מותג שאפשר לסמוך עליו לאורך שנים, טכנולוגיות מתקדמות ופלטפורמות שרות תומכות וזה מה שהמותג תדיראן מספק מאז ומתמיד."
 
תיקי דיין הינה שחקנית תיאטרון קולנוע וטלוויזיה מאוד מוערכת שזכתה לא פעם בפרסים על עבודתה. בשנת 2011 זכתה בפרס התיאטרון הישראלי על התפקיד הראשי שביצעה בהצגה "מכולת" בתיאטרון הקאמרי.
 
כמו כן, דיין שיחקה בסרטי קולנוע רבים, כגון: לצוד פילים, הסודות, ארץ נהדרת, סימה וקנין מכשפה ועוד. בסדרות טלוויזיה מוכרות ואהובות, כגון: קרובים קרובים, זהו זה, אמאל'ה, בנות הזהב ועוד.
 
שוק המזגנים בישראל מגלגל כ-1.3 מיליארד ₪  בשנה, כשהמותג תדיראן מוביל את השוק עם נתח שוק של 41% בשנת 2014.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד