הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

טסטר צ'ויס יוצא בקמפיין 4D

4/08/2015

 מותג הקפה הנמכר בישראל השיק לאחרונה סרט פרסומת חדש חווייתי וייחודי הראשון מסוגו בישראל ובין הראשונים בעולם. סרט הפרסומת של NESCAFE Taster's Choice בהפקה ייחודית בטכנולוגיית 4D החדישה.


טכנולוגית ה- 4D מוקרנת באולמות קולנוע הנקראים DX4 ובהם מוקרנים סרטים בתלת מימד או בדו מימד, אליהם מתווספים מימדים חושיים נוספים, כגון: תנועת המושב בסנכרון מושלם עם העלילה על המסך, אפקטים של רוח, מים וריח המתפזר באולם, ועוד.
 
המהלך נבע מתוך ההכרה שטסטר צ'ויס מספק הנאה שמעשירה את החושים. כשם שבמוצר משקיעים בחוויה סנסורית רב חושית, מקימורי הצנצנת ופתיחתה, מרקם הקפה, דרך הארומה המשכרת ועד ההנאה מטעם הקפה העשיר, כך גם המטרה במהלך קמפיין 4D להעביר חוויה סנסורית רב חושית.
 
בפרסומת ה- 4D של טסטר נכללים אלמנטים של ריח הקפה, הרוח והתאמת תנועת המושבים למתרחש בסרטון – תכונות המעצימות את החוויה ומייצרים סרט פרסומת ייחודי,  ראשון מסוגו בישראל, אשר מעורר את כלל החושים של הצופה.
 
זוהי טכנולוגיה שנעשה בה שימוש בפעם הראשונה בישראל לקמפיין פרסומי. פיתוח והפקת הפרסומת כך שתתאים להקרנה בטכנולוגית ה- 4D נעשה ברובו בקוריאה, שם מתאימים את הסרטים ההוליוודים לטכנולוגיה הייחודית של 4D - ונמשך לאורך חודש וחצי.
 
אורנית זיגר – מנהלת שיווק חטיבת הקפה: "כחלק מאסטרטגיית המותג קדימה חיפשנו פלטפורמה חדשנית וייחודית להמחיש את חווית הקפה הפוגשת את כל חמשת החושים.  אנו בNESCAFE  מקדישים מחשבה רבה לחוויית הקפה והיא ניכרת בכל רכיבי המוצר, מהאריזה, דרך הארומה המשכרת ועד לטעם המשובח. אנו בטוחים כי הצופים ייהנו מהקמפיין החדש ויחושו בחוויית הקפה שהם כה מכירים ואוהבים".
 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד