הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

WIX חוזרת לפרסם בסופרבול

16/12/2015

חברת WIX הישראלית, המציעה פלטפורמה מתקדמת לפיתוח נוכחות אינטרנטית, הודיעה שגם השנה תשדר פרסומת במהלך הסופרבול, משחק הגמר של ליגת הפוטבול האמריקנית .(NFL) החלטת החברה לשוב ולפרסם בסופרבול היא פועל יוצא של הצלחת הקמפיין שלה ב-2015, אלא שבקמפיין הנוכחי בחרה Wix להחליף את שיתוף הפעולה המקובל עם משרד פרסום בשותפות קריאטיבית עםAnimation DreamWorks.

 

פרסומת הסופרבול היא חלק מקמפיין רחב היקף המקדם את המסר שבאמצעות הטכנולוגיה של Wix יכולים בעלי עסקים קטנים להקים, לנהל ולקדם נוכחות אינטרנטית מקצועית בעצמם. כל מרכיבי הקמפיין - הפרסומת, התכנים הייעודיים לרשת והפעילויות ברשתות החברתיות - יפותחו ויופקו בעבודה משותפת של צוותי הקריאטיב של Wix ושל DreamWorks Animation, אולפני האנימציה מאחורי שוברי הקופות הבינלאומיים שרק, מדגסקר, הדרקון הראשון שלי, הקרודים ורבים נוספים.

 

"בשנה שעברה פרסמנו בסופרבול לראשונה והקמפיין שניהלנו אפשר לנו להגיע ללמעלה מ-300 מיליון אנשים ברחבי העולם, בנוסף ל-114.5 מיליון האנשים, שצפו בפרסומת במהלך המשחק. עם חשיפה כזו, ההחלטה לשוב לסופרבול הייתה מתבקשת, אבל רצינו לעשות זאת עם כיוון קריאטיבי ייחודי וחדשני," אמר עומר שי, סמנכ"ל השיווק שלWix . "החבירה ל-DreamWorks Animation מאפשרת לנו לעשות זאת וכן להעביר את המסר שלנו באופן אפקטיבי. כיום, כולם יודעים שנוכחות עסקית באינטרנט היא חובה, אבל מה שאנשים לא בהכרח מבינים הוא שבאמצעות הפלטפורמה הנכונה, תהליך היצירה יהיה פשוט ומהנה והתוצר יהיה מקצועי ומרהיב."

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד