הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

בזק בינלאומי בחרה Gofman Creative לקמפיין השקה פנימי

1/02/2016
בזק בינלאומי בחרה Gofman Creative לקמפיין השקה פנימי

משרד הפרסום והמיתוג Gofman Creative, נבחר להוביל את ההשקה הפנים ארגונית לקמפיין של בזק בינלאומי לCYBER WALL- שירות הגנה עבור הרשת הביתית לחסימת ניסיונות לגניבת מידע ופרטים באתרים מתחזים. במסגרת ההשקה, המשרד יצר את הקונספט הוויזואלי ״הבית של התוכי״ שמפורסם במעליות של מטה החברה בפ"ת. כמו כן, מיתג המשרד את המוקדים ומטה החברה בהמשך לקונספט של  ה-CYBER WALL.

הקונספטים הוויזואליים של הקמפיין מושקים במקביל לפרסומת בהשתתפותם של שלום אסייג המדובב את התוכי ואלי אילדיס הקריין .

Gofman Creative, שמלווים את בזק בינלאומי מעל ל-3 שנים בנושאי מיתוג, השקות פנים ארגוניות בעלות פרופיל גבוה וכשותפים קריאייטיביים, פעלו בקמפיין זה לצדם של אלדר חומסקי שפיתחו את הקונספט הקריאטיבי וחברת סנובול שעיצבו את החזות החדשה של התוכי של בזק בינלאומי.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד