הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

סוג של הישג: העתקת קונספט פרסומי

24/03/2016
סוג של הישג: העתקת קונספט פרסומי

אם התרגלנו לראות קונפסטים פרסומיים מוצאים את דרכם לישראל אחרי שהצליחו ליצור גלים בחו"ל, במקרה של טמפו המצב הוא הפוך - מבשלת בירה בארה"ב העתיקה את קמפיין משרת החלומות שהקיימה החברה בשנה שעברה

 

"משרת החלומות - שתו בירה ותקבלו שכר של 12,000 דולר". אם ההצעה נשמעת מוכרת היא בגלל שמדובר בגניבת קמפיין של חברת טמפו, שחיפשה בקיץ שעבר טועם לבירה גולדסטאר בשכר של 12,000 שקל.

 

בטמפו הופתעו לגלות שרשת פאבים אמריקאית בשם "עולם הבירה", יצאה בקמפיין לחיפוש מתמחים שיעבירו את הקיץ הקרוב בשתיית בירה במבשלות והציעו לציבור לשלוח אליהם קורות חיים כדי להתחרות על המשרה.

 

לפני שנה טמפו איישו את המקום הפנוי בפאנל טועמי הבירה עם נציג הציבור שלקח חלק בתהליך. לאיתור המועמד פורסמו מודעות דרושים בעיתונות שהציגו את ג'וב החלומות המצריך הגעה למבשלה אחת לשבוע ביום הייצור, כדי ללגום מהבירה המיוצרת ולאשר אותה כחלק מפאנל טועמים מקצועי תמורת שכר של 12 אלף שקל. על המשרה התחרו 15 אלף מועמדים.

 

ממשרד הפרסום "בית הקונספטים אלנבי" שאחראי על הפקת פרויקט טועם הבירה של גולדסטאר נמסר: "אנו רואים את גניבת הקמפיין כסוג של מחמאה. הדהימה אותנו רמת ההעתקה עד לסכום שרשום על הצ'ק החודשי של הטועם".

 

איתי דקל טועם הבירה הישראלי המקורי אומר: "אני מקווה שהטועם החדש יצליח לעמוד במשימה ויבין את גודל האחריות. שאישרתי את שיווק הבירה חשבתי על עשרות אלפי הצרכנים שמצפים לקבל את הטעם המוכר והאהוב, ועל עסקים שהכנסתם תלויה באיכות הבירה. התאמנתי רבות על לגימת בירה והייתי מגיע לטעימות רענן לאחר שינה טובה. אני מאחל למועמדים הצלחה ולחיים."

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד