הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

JCDecaux פותחת הרשמה לתחרות הקריאייטיב בפרסום

5/04/2016

חברת JCDecaux מכריזה על פתיחת ההרשמה לתחרות הקריאייטיב בפרסום חוצות - JCDecaux Awards ומזמינה צוותים אשר יורכבו מקופירייטר וארט דיירקטור המועסקים על ידי משרדי פרסום בארץ, להשתתף בתחרות. אותם צוותים מוזמנים לייצר עבור לקוחות קמפיין מבריק המנצל בצורה חכמה את פרסום החוצות בפורמט של פוסטרים. את העבודות לתחרות יש להגיש עד תאריך 10.05.16 בהתאם לתקנון הנמצא באתר החברה בכתובת www.JCDecaux.co.il.

 

במסגרת התחרות בשנת 2015, התחרו 22 משרדי פרסום והוגשו למעלה מ 100 עבודות, אשר הציגו פוסטרים נפלאים למתקני ריהוט רחוב. בין המשרדים: Publicis , IsraelY&R, McCANN , באומן בר ריבנאי Saatchi & Saatchi , לעומק התודעה, JWT, , גיתם BBDO, ברוקנר יער לוי , אדלר חומסקי ורשבסקי Grey, חברון זלצמן ועוד. 

 

ועדת השיפוט תורכב מצוות של אנשי מקצוע בכירים בעולם הפרסום. הועדה תבחר את שלוש הפרסומות הזוכות ותעניק לצוות המנצח במקום הראשון שתי נסיעות לפסטיבל  Cannes Lions כולל טיסה ומלון בשווי 5000, . בנוסף, הצוות הזוכה יזכה בחבילות פרסום על גבי מתקני JCDecaux, לתקופה של 10 ימים על פני 100 פני פרסום בתחנות אוטובוס ומכווני תנועה בשווי כולל של 80,000 ₪.

 

הצוות שהפרסומת שלו תדורג במקום השני יזכה בחבילת פרסום לתקופה של 10 ימים על פני 50 פני פרסום על גבי עמודי רחוב (עמודים פריזאים) בשווי כולל של 50,000 ₪. הצוות שיגיע  למקום השלישי יזכה את הלקוח  בחבילת פרסום לתקופה של 15 ימים על פני 50 פני פרסום על גבי עמודורים בשווי כולל של 37,500 ש"ח.

 

חברת JCDecaux החלה במסורת של תחרות קריאייטיב לפרסום חוצות לפני כ-12 שנים בפריז בה ממוקמים משרדי החברה וכיום מתקיימת התחרות במקביל במספר רב של מדינות ברחבי העולם בהן פועלת JCDecaux.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד