הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

טמפו בקמפיין נקי ופשוט לסודה

11/04/2016
טמפו בקמפיין נקי ופשוט לסודה

כחלק מטרנד הבריאות העולמי שהפך למגמה שכבשה גם את ישראל בסערה, הסודה הפכה למשקה המועדף בקרב ציבור רחב, ציבור שגדל מידי שנה. טמפו יוצאת במהלך חדש ותוסס למשקאות הסודה בהשקעה של 4 מיליון ש"ח. סודה וסודה למון ליים – סודה כמו שסודה צריכה להיות. הסודה של טמפו בולטת בגיזוז עוצמתי במיוחד המעניק חווית שתייה תוססת ומרעננת לצד יתרונות בריאותיים. הסודה של טמפו הינה הסודה היחידה שמכילה רק מים וco2 וזו אחת הסיבות לתחושת הגיזוז הייחודית.

 

שוק הסודה הינו השוק הצומח ביותר בקטגוריית המשקאות הקלים בעולם. הסודה מתחזקת ע"ח המשקאות הקלים ומוגזים. בישראל ע"פ סטורנקסט (נתוני אמת מהשוק המבורקד בישראל) קטגוריית הסודה כ – 100 מיליון שקל והסודה של טמפו אוחזת בנתח של כ – 33% מהקטגוריה הצומחת.

 

לקמפיין החדש קדם מחקר שוק ומבחני טעימה שהצביעו על כך שהסודה של טמפו בולטת על המתחרים בתחושת הגיזוז העוצמתי שלה. לכן נהנה המותג מהעדפה הולכת וגדלה הודות לטעמו ולעוצמת הגיזוז.

 

מולי באלי, מנהל מותג הסודה של טמפו, מציין כי הקמפיין החדש נועד לבסס את הסודה של טמפו כסודה כמו שסודה צריכה להיות, בעלת גיזוז חזק ועוצמתי. השפה החדשה של הקמפיין, שיצר משרד הפרסום NO , NO , NO , NO , NO, YES בניהולו של גדעון עמיחי, משלבת צילומי פוד שווטס מרהיבים וקריינות ישראלית (קריין: זאב רווח) הניגוד בין ניקיון הצילומים לקריינות יצרו את הייחוד הקיים בסודה של טמפו.

 

הסודה של טמפו נהנית מביקוש גובר בין היתר הודות לערכי הבריאות, עוצמת הגיזוז והטעם המרענן. הסודה של טמפו מאפשרת ליהנות ממשקה המשדרג את חווית השתייה ללא קלוריות, וסוכרים/ ממתיקים מיותרים. הסודה של טמפו היא הסודה המקורית משנת 1954! שתו ותיהנו.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד