הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

נאצי המרק הביא פרסים לפפסי ישראל ואלנבי

18/04/2016
נאצי המרק הביא פרסים לפפסי ישראל ואלנבי

קמפיין "Pepsi Max Top Street Food"  בכיכובו של הסופ  נאצי ממשיך לקבל חשיפה  בינלאומית לאחר שזכה לסיקור נרחב  במגזין  הפרסום " branding magazine"  וגרף מעל למיליון צפיות ביו-טיוב, גורף הקמפיין 3 פרסים נוספים בתחרות הבינלאומית  Globes Awards 

הקמפיין, עליו אמון משרד הפרסום "אלנבי",  זכה  במקום הראשון בקטגוריית משקאות קלים וגבר על קמפיין  Schweppes Drinking Ritual שזכה במקום השלישי. 

בנוסף, זכו פפסי מקס גם  בפרס הראשון בקטגוריית Long Term – Loyalty & Relationship Marketing   וקיבלו  ציון לשבח בקטגוריית Sponsorship Marketing ובקטגוריית Experimental Marketing. 

ה-Globes Awards נחשבת לתחרות הקד"מ המובילה בעולם, והיא מאורגנת על-ידי הארגון האמריקני של סוכנויות קידום המכירות, ה-MAA. המדליות בתחרות מוענקות למבצעי קד"מ בולטים במיוחד שנערכו בעולם, המתמודדים ב-25 קטגוריות.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד