הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

החברה להגנת הטבע בקמפיין לשמירה על חיות הבר

18/05/2016
החברה להגנת הטבע בקמפיין לשמירה על חיות הבר

החברה להגנת הטבע, הארגון הסביבתי הגדול והוותיק בישראל, אשר במשך 62 שנות קיומה פועלת לשמור על הטבע הישראלי, משיקה קמפיין להעלאת המודעות לחיות הבר שבסכנת הכחדה. את קמפיין "שומרים על חיות הבר" יובילו מעצבי דעת קהל מתחומים שונים, אשר יקראו לציבור להצטרף למאמץ הלאומי. בין מובילי דעת הקהל אשר התנדבו לסייע בשמירה על חיות הבר- מיקי חיימוביץ, שירלי בוגנים, שף חיים כהן, נירו לוי, הראל מויאל ואלי פיניש.

 

במהלך הקמפיין של קבוצת הפרסום BB&A , יחגגו מובילי דעת הקהל את מסיבת יום ההולדת האחרונה של הצבי הארצישראלי. 

 

רונה כהן-מורד, מנהלת אגף השיווק של החברה להגנת הטבע:"בצד הפיתוח של המדינה, נפגעות חיות בר רבות כתוצאה מבנייה לא מבוקרת, ייבוש נחלים, ציד ודיג  בלתי חוקיים ועוד. יש להבין כי השמירה על בעלי החיים שבסכנת הכחדה חשובה גם לאדם ולא רק לבעל החיים עצמו היות ואם לא נדאג לחיות ולטבע גם האדם יפגע. בחברה להגנת הטבע, אנו פועלים יום יום בנושאים אשר בגינם נפגעות החיות. משום כך, אנו קוראים לציבור הרחב להצטרף לחברה להגנת הטבע וביחד לשמור על הטבע ועל חיות הבר של ישראל למען הדורות הבאים".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד