הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אדלר-חומסקי ו-GO מקימים מיזם משותף לפרסום בדיגיטל

7/06/2016
צילום: סיון פרג'

קבוצת אדלר-חומסקי וחברת GO הודיעו היום על הקמת מיזם משותף לפרסום בדיגיטל. המיזם ינהל את תקציבי הלקוחות המשותפים לשתי החברות. לצד המיזם המשותף, ימשיכו חברת GO וחברת מדיה-קום אינטראקשיין מקבוצת אדלר-חומסקי לשמור על עצמאותן הן מבחינה עסקית והן מבחינת מבנה הבעלות.


המיזם המשותף ינהל קמפיינים המבוססים על שימוש בטכנולוגיות חדשניות ומתודיקות עבודה מתקדמות לפרסום בדיגיטל, וינצל את היתרונות הקיימים בשתי החברות השותפות.


המיזם המשותף יאפשר לאחד כוחות בניהול קמפיינים בהיקפים משמעותיים, המשלבים בין שימוש מתקדם בדאטה לבין משקל הולך וגדל לקריאייטיב פרסונלי בדיגיטל. על לקוחותיו של המיזם המשותף נמנות חברות מובילות במשק, העובדות כיום הן עם אדלר-חומסקי והן עם GO, ובהן בזק, טמבור, פלאפון והמסלול האקדמי במכללה למנהל. 


GO נוסדה על-ידי אדיר רגב, היא פועלת בענף הפרסום מאז 2006 ומעסיקה מעל 50 עובדים. בין לקוחותיה: שלמה סיקסט, אבן קיסר, מכבי שירותי בריאות, כלל ביטוח, החברה לפיתוח קיסריה, ועוד.


אייל חומסקי, מנכ"ל קבוצת אדלר-חומסקי: "אנחנו נרגשים לשתף פעולה עם GO, שהתבלטה בשנים האחרונות כחברה חדשנית, יצירתית וצומחת. הפרסום בדיגיטל נמצא בעלייה מתמדת, והמיזם החדש יקבץ יחדיו את הכוחות הטובים ביותר בשוק כדי לתת את הפתרונות המתקדמים בתחום. לצד פעילותה הנמשכת של מדיה-קום, זהו ביטוי נוסף למחויבות מצד הקבוצה שלנו לחדשנות בדיגיטל ובפרסום בכלל".  


אדיר רגב, בעלים ומייסד GO: "זו גאווה גדולה לצאת לדרך משותפת עם אדלר-חומסקי. הדיגיטל לא מפסיק לצמוח ולהתחדש, והעסק שלנו משנה את פניו בהתאם – הרבה יותר קריאייטיב והרבה יותר אופטימיזציה עם הטכנולוגיות המתקדמות בעולם. המיזם המשותף קם על מנת לתת פתרונות טובים יותר ולייעל את השירות ללקוחות המשותפים לשתי החברות".

---

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד