הפוך לעמוד הבית

פרוקטר אנד גמבל ישראל זוכה בפרס החסות המצטיינת שנה שניה ברציפות

10/05/2017
פרוקטר אנד גמבל ישראל זוכה בפרס החסות המצטיינת שנה שניה ברציפות

 

קמפיין החסות של הד אנד שולדרס למשחק חצי גמר הפלייאוף של מכבי תל אביב, אשר פותח ונערך בישראל, זכה אמש במדליית זהב ב"קטגורית החסות המצטיינת" ( best sponsorship) במסגרת התחרות השנתית הבינלאומית, Festival of Media Global Awards ,  אשר נערכה אמש ברומא. במהלך עונת הכדורסל 2016 , שהיתה מהמאתגרות עבור קבוצת מכבי תל אביב, שולב  מאמן פיקטיבי "חדש" למכבי, המאמין ש"הכל בראש" וכי שיער בריא מקשקשים הוא חלק בלתי נפרד מהכנת הספורטאים למשחק . הרקע לכך היה כי בעוד מחקרי שוק בישראל, מראים כי H & S נתפס בקרב צרכנים משתמשים ושאינם משתמשים, כפתרון הטוב ביותר להתמודדות עם קשקשים עדיין  ל-1 מתוך 3  גברים בממוצע, יש קשקשים, אך מרביתם אינם מודעים לכך וחבריהם נבוכים מידי בכדי  לספר להם.  

 

Festival of Media Global Awards מוקדש לתעשיית הפרסום העולמית המגלגלת על פי ההערכות כ- 1 טריליון דולר בשנה. השנה, מתוך כלל הפינליסטים העולמיים של פרוקטר אנד גמבל בפסטיבל, המועמדויות מישראל היוו 26%!

 

אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל: "זוהי שנה שנייה שבה המותג הד אנד שולדרס זוכה במדלית זהב. בשנה שעברה היה זה  "100% נקי מחמץ. 100% נקי מקשקשים"  ושמחנו לראות שזכייה זו ניבאה גם את הזכייה בפסטיבל קאן שם זכה המותג במדליית זהב.  לייצר המשכיות של זכיות מידי שנה זו בהחלט גאווה גדולה – גם עבור הצוות המוכשר של פרוקטר אנד גמבל בישראל וגם עבור השותפים  שלנו  לעשייה היצירתית בהם  מדיהקום , גבי אטל  ומשרד באומן בר ריבנאי .   בתחרות מתחרים צוותי שיווק מעשרות מדינות בעולם ואני שמח שמישראל יוצאים גם מהלכים פורצי דרך בתחום השיווק והפרסום. היעד הבא שלנו הוא פסטיבל קאן וגם השנה אנו מקווים שזכייה בפסטיבל המדיה העולמי תנבא את המדליה בפסטיבל קאן." 

 

מדלית הזהב  הוענקה כאמור לקמפיין החסות  New Head Coach של הד אנד שולדרס, ששותפים בו  גבי אטל מחברת WHY WORRY,  משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, ו- מדיהקום .

 

 

"המשימה שלנו היתה כפולה - למצוא דרך להוכיח באופן חד משמעי, שגם מי שלא חושב שיש לו קשקשים עלול כן לסבול מכך , וכן להשתמש בכך כדי לשפוך אור על כל תופעת "הכחשת" הקשקשים כדי לנער לקוחות פוטנציאליים רבים ככל האפשר, כדי שהם יתנסו בבדיקה עצמית שלנו", אומר גוטמן.

"הקמפיין שלנו הושק במהלך המשחק הקריטי ביותר של עונת הכדורסל של מכבי תל אביב  - חצי גמר הפלייאוף. הזירה היתה עמוסה בלמעלה מ -10,000 מעריצים נרגשים, שכל אחד מהם קיבל עם כניסתו  לאולם, כובע של מכבי בחסות H & S.  בחלקו הפנימי של הכובע שובץ אותו  פס לבדיקה עצמית של קשקשים וכאשר הקריין ביקש מכולם להסיר את הכובעים שלהם ולהסתכל פנימה הם הבינו  שזו בעצם בדיקה עצמית לקשקשים,  ועבור רבים זה היה עימות ראשון עם הנושא. אותו רגע אינטימי  במסגרת ארוע ציבורי  ששודר בטלוויזיה יצר תוכן אורגני חיובי של שיתופיות  במדיה חברתית מצד הקהל."

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד