הפוך לעמוד הבית

אלוני עולה בקמפיין ראשון מזה 10 שנים

21/05/2017
ענת פרץ דוידי, מנהלת שיווק, אלוני
ענת פרץ דוידי, מנהלת שיווק, אלוני

לראשונה מזה כעשור חברת אלוני יוצאת בקמפיין רחב היקף תחת הכותרת "לאהוב את הבית לאהוב את הדרך" במטרה להעלות את המודעות לערכי המותג: שירות, מקצועיות ואיכות. הקמפיין יעלה בימים אלו,  בהשקעה של כ- 2 מיליון ₪, באמצעות משרד הפרסום גליקמן, שמיר, סמסונוב ויכלול בין היתר: תשדרי טלוויזיה שיעלו בערוצים המסחריים, מודעות בעיתונות, פעילות ענפה באינטרנט וברשתות החברתיות וכן באולמות התצוגה .

 

הקמפיין מציג גבר שפוף שמגיע לבית מרקחת וכשהרוקח שואל אותו מה בשבילך? הבחור עונה: " אממ.. אנחנו משפצים עכשיו את הבית..." הרוקח מבין מיד ומוציא לו סוגים רבים של כדורים נגד כאב ראש.

 

 לדברי דוד מטלון, מנכ"ל חברת אלוני: "באלוני אנו מאמינים שחשוב מאוד לאהוב את הבית בו אנחנו גרים, אבל חשובה לא פחות הדרך. הבניה בישראל הופכת לעיתים קרובות לדרך ייסורים, נושא למריבות ולעוגמת נפש, ובאלוני החלטנו להציע דרך אחרת. הגישה שלנו אומרת שבניה או שיפוץ יכולים וחייבים להיות תהליך יצירתי ומהנה". 

 

לדברי ענת פרץ דוידי, מנהלת השיווק חברת אלוני: "מעבר להתכתבות עם הטרנדים ומגמות העיצוב העולמיים בתחום מוצרי הגמר לבית, חלק גדול בהצלחת החברה הוא העמדת הלקוח במרכז והאמונה  ששיפוץ אינו חייב להיות "כאב ראש". באלוני אנו מעניקים ליווי אישי ומקצועי בבחירת המוצרים והתאמתם לרצונות ולצרכים, לאורך כל שלבי השיפוץ והבניה, כך שהלקוחות נהנים גם מהדרך אל הבית המיוחל וגם מהתוצאה. זהו המסר המרכזי של הקמפיין לשנת 2017, שבחרנו להמחיש בצורה הומוריסטית."

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד