הפוך לעמוד הבית

שופרסל זכתה באפי פלטיניום זהב על החדרת המותג הפרטי

6/07/2017

זכייה משותפת לשופרסל ולמשרדי הפרסום של החברה גיתם ואדלר-חומסקי,אשר תקציב הפרסום של שופרסל מתחלק ביניהם, כשגיתם הוא האמון על הטיפול במותג הפרטי.

           

על הזכייה הכריז יונה פוגל, מנכ"ל פז ויו"ר התחרות.

 

איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל,  אמר לרגל הזכייה: " שופרסל, כחברת הקמעונאות הגדולה והמובילה בישראל, פועלת מתוך מטרה להיטיב עם ציבור הלקוחות שלה, להציע להם מוצרים איכותיים במחירים הוגנים, בין השאר באמצעות קו מוצרי המותג הפרטי של החברה, תוך קידום חדשנות ויצירתיות מתמדת בתחום הקמעונאי."

 

עוד הוסיף אברכהן: "אנו מתכוונים להמשיך ולהרחיב את פעילותנו בתחום המותג הפרטי "שופרסל" במטרה לספק לצרכנים מגוון נרחב של מוצרים איכותיים במחירים מוזלים בתחום המזון ובתחום הנון-פוד."

 

סגל השופטים מנה למעלה מ-60 שמות מתעשיית השיווק והפרסום. כבכל שנה, דירג צוות שיפוט מיוחד המונה מנכ"לים בכירים במשק בלבד, בראשותו של יונה פוגל, מנכ"ל פז ויו"ר התחרות, את המהלכים שעלו לגמר בקטגורית ה-Effie Platinum. ציונם היווה 50%מסך הציון הכולל.

 

איגוד השיווק הישראלי מאגד את החברות המשווקות והמפרסמות במשק בכל התעשיות, השירותים והענפים (כ-200 חברות). האיגוד הוא הבית המקצועי של כל העוסקים בשיווק בארגון: המנכ"לים, סמנכ"לי השיווק, אנשי התקשורת השיווקית, מנהלי המותגים, מנהלי הפרסום וכל אנשי אגף השיווק בחברה, הרואים באיגוד השיווק את הכתובת הראשונה והמיידית בעבודתם היומיומית בכל תחומי השיווק.

 

האיגוד הוקם בתחילה תחת השם "איגוד המפרסמים בישראל" בשנת 1961 בידי 15 חברות אשר בקשו להקים גוף שידאג לצרכים המקצועיים של החברות המפרסמות במשק, ישמיע את קולן, ויסייע לחבריו לשווק ולפרסם ביעילות ובהגינות

 

בתמונה מימין לשמאל: יואב צימר עוזר מנכ"ל שופרסל, רונן בר שלום, מנהל שיווק שופרסל, אורי קילשטיין סמנכ"ל סחר ושיווק בשופרסל, איציק אברכהן מנכ"ל שופרסל וצביקה ביידא סמנכ"ל לקוחות ושירות שופרסל


 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד