הפוך לעמוד הבית

שגיא ברייטנר נבחר פרזנטור מותג רשת נעלי SCOOP

1/08/2017
צילום: שי יחזקאל
צילום: שי יחזקאל

הדוגמן וכוכב הרשת שגיא ברייטנר,  נבחר לשמש כפרזנטור מותג רשת נעלי SCOOP. שגיא נבחר להצטלם עונה שנייה לצד הדוגמנית רוסלנה רודינה שמשמשת כפרזנטורית עונה שלישית ברציפות לקמפיין סתיו -חורף 2018.  במסגרת החוזה שנחתם, יקבל שגיא עבור חורף 2018- 30,000 ₪ לעונה.  

 

הקמפיין החדש יעלה בחודש ספטמבר 2017,  לרגל השקת הקולקציה החדשה ויכלול בין היתר: תשדירי טלוויזיה בערוץ 2 ובערוץ 10, שלטי חוצות, קטלוג, מודעות בעיתונים ובמגזינים, קמפיין אינטרנטי רחב, פעילות ברשתות החברתיות, פעילות יחסי ציבור  ופרסום בנקודות המכירה.

 

לדברי רוני אינסאנז, מנכ"ל רשת SCOOP : "אנו בטוחים שגיא בריטנר יגיע רחוק ולגמר בתוכנית הטלוויזיה הישרדות  ובכלל.  הוא מוכשר, נראה טוב  ואנו רואים  בו  דמות אידיאלית ורלוונטית,  להעברת המסרים של המותג:  צעיר, רענן, אופנתי  ועדכני. בנוסף, עצם חשיפתו והצלחתו בגבולות הרשת החברתית, מקשרים את המותג לעידן החדש".

 

שגיא ברייטנר (24), נכנס לתודעה הציבורית ישראלית בזכות הופעתו הראשונה בגבולות הרשת החברתית בערוצי היוטיוב. בעקבות הפריצה אימץ את השם "שגיא ביטבוקס", בנוסף לסרטונים הוויראליים החל להופיע בתוכניות טלוויזיה. כיום מככב בעונה הנוכחית של תוכנית הריאלטי "הישרדות" שם הוא משחק כאחד הפייבורטים של הקהל  וכמי שהולך להעפיל לגמר.

 

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד