הפוך לעמוד הבית

במכרז הפרסום של מפעל הפיס נבחרו אדלר חומסקי וגיתם

19/09/2017
במכרז הפרסום של מפעל הפיס נבחרו אדלר חומסקי וגיתם

ועדת המכרזים של מפעל הפיס סיימה את דיוניה והחליטה על הזוכים במכרז לשירותי פרסום. למכרז ניגשו ארבע חברות הפרסום באומן בר- ריבנאי, גיתם BBDO, ראובני פרידן ואדלר חומסקי, כשהן נבחנות בהיבט של איכות ומחיר.

משרדי הפרסום אדלר חומסקי תקשורת שיווקית בע"מ וגיתם בי.בי.די.או בע"מ - הם המשרדים שזכו במכרז.

 

בפרק האיכות נבחנו המציעים בנושאים הבאים: אפקטיביות של קמפיינים, נאמנות לקוחות, קריאטיביות במדיות שונות, ניתוח אסטרטגי של מקרי בוחן ופרזנטציה בה הציגו המשרדים את מבנה המשרד, הצוות, שיטות עבודה וניתוחי  קמפיין אחד מוצלח וקמפיין שנכשל.

 

לפני פרסום המכרז הוחלט בפיס על שינוי בחלוקת המותגים בין הזוכים במכרז, וזאת במטרה לייצר איזון בחלוקת התקציב. 

אדלר חומסקי יטפלו בקבוצת המותגים לוטו וחישגד וגיתם יטפלו בתקציב תדמית ותרבות, מנוי פיס, צ'אנס ו"משחקים באחריות ".

 

 

מנכ"ל מפעל הפיס, עמרי לוטן,  שעמד בראש הועדה שבחנה את ההצעות למכרז, אמר כי במכרז השתתפו ארבע מהמשרדים המובילים והטובים בתחום. "גיבשנו מכרז מקצועי שכולל בחינה של מגוון יכולות מקצועיות בשילוב פרק המחיר. התהליך היה ארוך ומורכב והוא כלל התייחסות להרכב המשרדים, שיטות עבודה, הצוות, היכולות המקצועיות והביצועים של כל משרד. וועדת המכרזים מודה למשרדים שהגישו מועמדותם. הבחירה הייתה בשני המשרדים, שזכו בתוצאות הטובות ביותר בסיכום הקריטריונים השונים במכרז. אני שמח שהתהליך אפשר לנו לשפר גם את התנאים המסחריים ולהתייעל. המכרז נבחן על בסיס מקצועי וכל הקריטריונים לבחינה והניקוד שלהם פורסמו באופן מפורט מראש.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד