הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

STIHL עולה בקמפיין חסויות בערוצי הספורט

26/04/2018
STIHL עולה בקמפיין חסויות בערוצי הספורט

יבואנית STIHL, מותג כלי הגינה המכניים, יוצאת בקמפיין חסויות בערוצי הספורט השונים בשווי מוערך של 100,000 ₪, זאת במקביל לחסות שמעניקה STIHL לקבוצת הפועל ת"א כדורסל מזה מספר שנים. קמפיין זה הינו הראשון של ש.ונציה החוגגת 100 שנות פעילות בישראל ועד כה פעלה בעיקר בשוק המוסדי.

הקמפיין עולה לאוויר לרגל השקת ליין ה – STIHL compact, סדרת כלים לשימוש הביתי.

 

קרדיטים:

סוכנות שיווק ופרסום: השורה התחתונה

מנהלת השיווק: אביבה בנר

הפקה: יהונתן ברק

קריין: רוני יבלונסקי

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד