הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

הבצפר פתח קורס ניהול שיווק בדיגיטל בירושלים

17/05/2018
יגאל בראון, מנכ"ל הבצפר ואיגוד הפרסום, ואמיר
יגאל בראון, מנכ"ל הבצפר ואיגוד הפרסום, ואמיר

לאור הצלחתו של קורס ניהול פרסום ושיווק דיגיטלי בבצפר בתל אביב ולאור הביקוש הרב מעיר הבירה, החליטו בבצפר- בית הספר של חברות הפרסום והדיגיטל לפתוח שלוחה ירושלמית לקורס שיווק דיגיטל, במרכז העיר במבנה הישן של ביה"ס אליאנס ברחוב כי"ח 5 ירושלים. הקורס מאפשר לכל מי שחי ונושם דיגיטל ורוצה להתמחות בענף הפרסום, ללמוד ממיטב המרצים המובילים את ענף הפרסום הדיגיטלי, גוגל אדוורדס והרשתות החברתיות.

 

הבצפר אשר הוקם לפני 17 שנה ופועל עד היום בנמל תל אביב, ביסס לעצמו את השם כמי שהוציא מתוך שורותיו את מיטב הכישרונות לענף הפרסום והינו היחיד שדואג להשמה של הסטודנטים בחברות המובילות במשק הישראלי ובמשרדי הפרסום.  כעת הבצפר פותח את שעריו לקהל הירושלמי עם פתיחת השלוחה בעיר.


במסגרת מסלול הלימודים יתמחו הסטודנטים באסטרטגיות שיווק ופרסום דיגיטליות, שיווק במובייל, אסטרטגיית תוכן והתמחות בפרסום ממומן בגוגל וברשתות חברתיות.

בוגרי הקורס למעשה יוכשרו לעסוק בתפקידים שונים בתחום כגון: מנהלי דיגיטל בחברות וארגונים או במשרדי פרסום, מנהלי קמפיינים בחברות דיגיטל, קנייני מדיה בחברות דיגיטל, מקדמי אתרים, מנהלי תוכן ומדיה חברתית. הקורס שנפתח בשבוע שעבר יתקיים באורך 4.5 חודשים בלימודי ערב במשך פעמיים כל שבוע ויתקיים כאמור בביה"ס אליאנס הממוקם ברחוב כי"ח 5 ירושלים.

 

יגאל בר-און מנכ"ל הבצפר ומנכ"ל איגוד הפרסום הישראלי: פתיחת סניף של הבצפר בירושלים מהווה עוד צעד בהתרחבות הבצפר המתרחשת בשנים האחרונות. לפני כשנה וחצי פנתה אלינו עיריית ירושלים בבקשה לפתוח שלוחה גם בירושלים, בקשה זו עמדה בקנה אחד עם מגמת ההתרחבות שאנו חווים. בשלב הראשון פתחנו קורסי דיגיטל ובהמשך אנחנו מקווים להעלות לירושלים גם את קורסי הקריאייטיב.''

 

שחר גבאי, מנהל קורס שיווק דיגיטלי בשלוחה בי-ם הוסיף כי ''עולם הדיגיטל צומח ומשתנה במהירות. מבין העוסקים בתחום, אלו בעלי ידע פרקטי ואסטרטגי רחב בתהליכי הפרסום, ויכולת עבודה על מס' פלטפורמות דיגיטליות במקביל יוכלו מנסיונם להוביל בתעשייה. בדיוק לשם כך תכננו את הקורס בבצפר- כך שיהיה מקיף, פרקטי ויחשוף את הסטודנט למגוון הפלטפורמות המשמעותיות והרלוונטיות כיום בתחום השיווק הדיגיטלי ולסט כלים רחב ככל הניתן של אסטרטגיות פרסומיות."

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד