הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

יוצאת האח הגדול קסניה טרנטול נבחרה להוביל קמפיין קניון הדר בירושלים

2/08/2018
צילום: טל עבודי (עבור יולי)
צילום: טל עבודי (עבור יולי)

יוצאת האח הגדול, קסניה טרנטול, נבחרה להוביל את קמפיין קניון הדר, בירושלים. עלות הקמפיין מוערכת במעלה מ  350 אלף ₪.

 

הקמפיין של קניון הדר בכיכובה של קסניה יצא במהלך חודש אוגוסט, לרגל חגי תשרי,  והוא ויתמקד בדיגיטל וברשתות החברתיות, בעיקר בפייסבוק ובאינסטגרם, ופעילויות קד"מ בקניון.

 

לדברי איל סקוזה, מנכ"ל קניון הדר ירושלים: "הקמפיין החדש ימשיך לחזק את  האסטרטגיה התקשורתית של הקניון, אשר ממצבת את קניון הדר כמוביל בתחומי האופנה, הלייף סטייל, קולינריה וכמקום בילוי אולטימטיבי".

 

לדבריו: "הבחירה בקסניה טרנטול היא חלק מהטרנד שצבר תאוצה עצומה בשנים האחרונות, במסגרתו בחירת משפיענית ברשתות החברתיות אשר מתעדת את אורח חייה בקניות, בלוי, זוגיות, חיי היומיום וכו..... קסניה נחשבת למובילת דעה ברשתות החברתיות ופשניסטה ידועה, אני מאמין כי החיבור עמה הינו נכון עבורנו."

 

קסניה טרנטול, בת 30 ונמצאת לאחרונה בזוגיות עם איש העסקים ישראל אור. בת זוגתו לשעבר של עומרי בן נתן ואף עמדה להינשא לו, נחשבת לאחת ממובילות הדעה הבולטות באינסטגרם. במקביל לעבודתה בדוגמנות, סיימה לימודי משחק ולימודי גמולוגיה (תורת היהלומים) כדי שתהיה לה את האפשרות ביום מין הימים להשתלב בעסק המשפחתי.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד