הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אביעוז קריספין זכה בתקציב הפרסום של קבוצת "הילוך שישי"

21/08/2018
אביעוז קריספין זכה בתקציב הפרסום של קבוצת "הילוך שישי"

משרד הפרסום אביעוז קריספין מצרף לרשימת לקוחותיו את קבוצת "הילוך שישי", בעלת מרכזי שרות לרכבים של מותגי הרכב המובילים: טויוטה, רנו, ניסאן, דאצ'יה, סובארו, קיה, סוזוקי, יונדאי ומיצובישי. וכן, מחזיקת אולמות תצוגה לרכבים חדשים. במסגרת הסכם ההתקשרות, אחראי המשרד על תקציב הפרסום, על תהליך מיתוג מחדש של כל השפה הפרסומית, לרבות ניהול והובלת קמפיינים באמצעי התקשורת השונים.

 

קבוצת הילוך שישי, הינה רשת מרכזי שרות ומכירה לרכבים בבעלות משפחת בורג שעמד בראשה שמוליק בורג ז"ל . הרשת, פועלת ומעניקה מרכזי שירות לרכב ברמה הגבוהה ביותר ובנוסף, מחזיקה בפריסה אולמות תצוגה לרכב חדש בלוקיישנים שונים בארץ.

 

חן קריספין, מנכ"ל משותף ומבעלי משרד הפרסום אביעוז קריספין, מסר "אנו גאים לצרף למצבת לקוחותינו את רשת המוסכים המובילה הילוך שישי ולהיות אחראים לשפה הפרסומית בכל ערוצי התקשורת השונים. כמו כן, החברה תפעל ביצירת זהות אחידה לכל המוסכים תחת המטרייה של הילוך שישי והקמת מערך דיגיטל, וזאת מתוך מטרה להצעיד את החברה למחוזות חדשים".

 

אסי בורג, מנכ"ל קבוצת הילוך שישי, מסר " אנו שמחים להצטרף לאחד ממשרדי הפרסום המובילים בתחום הרכב, ואין ספק שהסינרגיה הזו תחזק ותכין את הקבוצה לשנים הבאות בעולם התוכן הפרסומי והשיווקי".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד