לוריאל ישראל בחרה להישאר עם יוניברסל מקאן לניהול תקציבי המדיה של החברה. זאת בתום מכרז שארך כ- 4 חודשים, אליו הגיעו מקאן וגיתם BBDO כמתמודדים סופיים. מקאן יוניברסל תמשיך לטפל בתקציב המדיה (לא כולל תקציב הדיגיטל שמתבצע במכרז נפרד).
מדוברת ללוריאל ישראל, דורית וידבסקי, נמסר כי "מקאן יוניברסל יטפלו במדיה של מותגי לוריאל ישראל ביניהם: לוריאל פריז, גרנייה, מייבלין ניו יורק, לנקום, איב סאן לורן, ארמני, קילס, וישי, לה רוש פוזה ועוד