הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קמפיין סילבסטר בהשקעה של 400 אלף שח לרשת סקופ

פרדי אינסאז מבעלי רשת SCOOP את חשיפת קולקציית נעלי סילבסטר 2019, בהשקה נוצצת שנערכה בסניף הדגל בתל-אביב. האירוע כלל סניף מקושט בסמלי השנה החדשה, קוקטייל אופנתי ומייצג של קולקציית נעלים ומגפיים מהודרים, שעוצבו במיוחד לערב הנוצץ של השנה, המתאפיינים בשילובי תכשיט על כל נעל, בעיקר בגווני זהב, כסף ואדום.

 

אלה איילון, הפרזנטורית של המותג עודכנה ע"י אינסאנז שהשבוע יעלה קמפיין בכיכובה לרגל השקת הקולקציה החדשה, בתקציב של כ 400 אלף ₪ שיכלול: שלטים, מודעות ופעילות רחבה בדיגיטל וברשתות החברתיות. אוקסנה צלקוביץ – מנהלת השיווק של רשת SCOOP חשפה על גבי מסך ענק את הקמפיין שיכלול גם מבצעים והנחות עד 50% לרגל הסילבסטר.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד