הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

איגוד הפרסום והבצפר נבחרו לשמש כנציגים הרשמיים של תחרות cannes lions ‏

14/02/2019

הנהלת פסטיבל קאן Cannes Lions , החליטה לבחור את איגוד הפרסום הישראלי והבצפר של חברות הפרסום להיות נציגיו הרשמיים בישראל.

הסכם הייצוג נחתם השבוע ע"י שני הצדדים.

 

כנציגיו הרשמיים של הפסטיבל בישראל, יהיו איגוד הפרסום והבצפר אחראים על הקשר עםCannes Lionsבתחומים הבאים: תמיכה וסיוע בהגשת עבודות לתחרות, מינוי השופטים הישראלים לתחרות הבינלאומית, עריכה וניהול השלב הראשוןבתחרותYoung Lionsבישראל ובחירת הצעירים המצטיינים שייצגו את ישראל בתחרות העולמית. שיתוף פעולה אקדמי עם בית הספר לקראיטיב שלCannes Lions, והנגשת מאגר כל העבודות והזוכים של קאן –THE WORKS, לשימוש משרדי הפרסום החברים באיגוד.

 

לדברי יגאל בראון מנכ"ל איגוד הפרסום והבצפר: "לאחר שהנהלת התחרות קיימה איתנו דיאלוג ומו"מ ארוך, אני שמח על החלטתם לבחור באיגוד הפרסום והבצפר, כנציגים הרשמיים שלCannes Lions בישראל. עבורנו זו השגת יעד נוסף בדרך לקידום המצוינות הקריאטיבית של תעשיית הפרסום בישראל. באמצעות הכלים שנקבל מקאן, אנו נפעל להרחיב את המקום שתופסים הקריאייטיב והחדשנות בשיח המקצועי. החל מהכשרת הדור הצעיר, ועד להוקרה ולחשיבות שתינתן למקצוענות קריאטיבית בתעשיית הפרסום ובקרב לקוחותיה. שיתוף הפעולה עם הבצפר יקדם אותנו בחשיפה של הדור הצעיר לחומרים ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה בעולם, ע"י ייצוג ישראל בתחרות Young Lions– בחירת המצטיינים ושליחתם לתחרות בקאן, ובהעמקת שיתוף הפעולה עם האקדמיה לקריאייטיב של קאן. כאיגוד הפרסום הישראלי, נפעל להרחבת החשיפה של משרדי הפרסום חברי האיגוד, לחומרים מקצועיים באמצעות ניצול המשאבים של התחרות – כגון הרצאות ומפגשים עם בכירי תעשיית הפרסום העולמית, המשך בהרחבת הייצוג של ישראל בתחרות, ובהעמקת יחסי הגומלין המקצועיים בין תחרות הקקטוס הישראלית לתחרות קאן הבינלאומית".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד