הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

ברעם תפעיל פרסום דיגיטלי ראשון באיילון

1/04/2019
ברעם תפעיל פרסום דיגיטלי ראשון באיילון

חברת ברעם, באמצעות חטיבתBARAM DIGITAL , מרחיבה את פריסת השילוט הדיגיטלי (DOOH) ותתקין לראשונה שלט דיגיטלי באיכות HD בנתיבי איילון.

 

המסך ייחשף לכמיליון נחשפים בכל יום הנוסעים באיילון במחלף השלום/עזריאלי. המפרסמים יוכלו ליהנות מהגמישות של החלפת מסרים בזמן אמת ומרחוק, והכל ללא עלויות הפקה. בהתאם לחוק השילוט באיילון, השלט הדיגיטלי יציג מסרים סטטיים שאינם מתחלפים בפרק זמן הקטן מ- 24 שעות.

 

מחיר הפרסום ל-10 ימים (כולל עד 10 הפקות ללא עלות) עומד ע"ס של 40,000 ₪.

 

גיא ברעם, מנכ"ל ובעלים של חברת ברעם פרסום מקורי, אמר היום: "אנו ממשיכים להשקיע בחטיבת ה- DIGITAL ולהרחיב את פריסת מסכי ה- LED בחוצות. היתרונות של המסכים הדיגיטליים כוללים את האפשרות להציג תוכן "טרי" בלי עלות הפקה והתקנה. זאת ועוד, ניתן לשלב את הפרסום יחד עם טכנולוגיות נוספות, כך למשל המפרסם יכול לשלב מידע אודות מזג האוויר ולייצר קמפיין שהתוכן שלו משתנה בהתאם (אם זה יום גשום או יום שטוף שמש). שילוט דיגיטלי לא מאפשר לפספס את המסר הבולט - לא ניתן 'להחליף תחנה' ואין תוכנות שיכולות לחסום את הפרסום".

 

 

**

לאחרונה חברת 'ברעם פרסום מקורי' הודיעה על הרחבת פעילותה בחטיבת BARAM DIGITAL  באמצעות חתימה על הסכם ארוך טווח ל- 10 שנים עם קבוצת עזריאלי  בהיקף השקעה כולל של כ- 45 מיליון ₪ .

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד