הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

סולתם עוברת למשרד הפרסום אברהם

18/07/2019
סולתם
סולתם

תקציב הפרסום של סולתם, החברה המובילה בארץ בייצור ושיווק כלי בישול מקצועיים, עבר למשרד הפרסום "אברהם". משרד הפרסום "אברהם" יטפל בתקציב הפרסום של המותג המוביל והוותיק סולתם, התקציב מוערך בכ– 10 מיליון שקל. הוא טופל עד עתה בחברת הפרסום "d-say" שטיפלה בו מאז 2017.

 

כחלק מטיפול בתקציב הפרסום, "אברהם" יטפל גם בחידוד אסטרטגיית המותג ומהלכיו הקרובים בשוק בארץ, כמהלך אסטרטגי להרחבת הקהלים, החברה גם הגדילה את מגוון מוצריה בהשקעה של כ – 20 מיליון ₪.

 

מסולתם נמסר כי הם מודים למשרד הפרסום “d-say” על עשייה משותפת, ראינו בהם שותפים אמיתיים בהתפתחות המותג, בתקופת העבודה המשותפת סולתם הציגה צמיחה בכ – 40% בהיקף המכירות, אך כעת אנו יוצאים לדרך חדשה, עם מטרות חדשות, בליווי משרד הפרסום "אברהם", אנו סמוכים ובטוחים שנמשיך להוביל בצורה טובה את השוק כחברת כלי הבישול המובילה והוותיקה בישראל ולהגדיל משמעותית את היקף המכירות.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד