הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

"טיימס סקוור ישראל" מתקינה מסכי ענק דיגיטליים במתחם הבורסה

1/08/2019
"טיימס סקוור ישראל" מתקינה מסכי ענק דיגיטליים במתחם הבורסה

 חברת שילוט החוצות בראשותו של אבי עבדי "טיימס סקוור ישראל" מקבוצתEWAVE, תשיק מתחם מסכי ענק דיגיטליים במתחם הבורסה ברמת גן.

 

מדובר על כ-500 מ"ר של מסכי ענק דיגיטליים, כשבמהלך השנה יתווספו מאות מ"ר נוספים בפריסה ארצית. המתחם כולל בשלב הראשון ארבעה מגה מסכים, החדשניים ביותר בעולם, הכוללים רזולוציות גבוהות (3 מילון פיקסלס; 16 מיליון צבעים): בניין שאפ  100 מ"ר; בניין BDB70 מ"ר; משה אביב צפון 60 מ"ר; משה אביב מערב 60 מ"ר; מגדל סמסונג 80 מ"ר. המסכים ממוקמים בסמוך לתחנת הרכבת הקלה שניבנת בימים אלו ובין גורדי השחקים שבמתחם.

 

בשונה משלטי החוצות הסטטיים המסורתיים, מסכי הענק הדיגיטליים מאפשרים הצגה של יותר מקמפיין אחד ובנוסף לזאת מוריד את עלויות ההפקה ל-0 מכיוון שהצגת הקמפיינים מסתכמת בהעלאת קובץ בלבד ללא צורך במתקינים כפי שנהוג בשלטי נייר/בדההגבלה תהיה ל-6 קמפיינים בו זמנית בלבד כדי להעניק לכל מפרסם את זמן המסך הראוי.

 

ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה:" המיזם הינו חלק מתוכנית המתאר העירונית שצפויה לשנות ללא היכר את מתחם הבורסה, שתכלול פיאצות, בתי קפה ומקומות בילוי במטרה להתחרות בתל אביב השכנה. עיריית רמת גן, רואה במתחם הטיימס סקוור ברמת גן מתחם מסחרי-תרבותי מרכזי בפעילויות העירייה בשנים הקרובות ותחגוג בו אירועים ומועדים שונים כמו פורים, ראש השנה האזרחי ועוד."

 

אבי עבדי: " מדובר במיזם שישבור את קו הרקיע של הפרסום בישראל בדומה לפיקדילי בלונדון והטיימס סקוור בניו יורק. אלו לא רק מסכי ענק דיגיטליים אלא מהפכה שיווקית וצרכנית שתיגע גם בצרכן הסופי.אנשים הולכים לטיימס סקוור כדי לראות את הקניון הדיגיטלי הכי מדהים בעולם. סקרים מדברים על כך ש-8 מתוך 10 אנשים בטיימס סקוור אמרו שהמסכים והפרסומות הם הכוח משיכה של המקום וכמחצית צילמו תמונות שלהם כשמעל 60% אמרו שהם בילו יותר מחמש דקות בבהייה בהם.ברגע שהמסכים יוצבו, כל מתחם הבורסה יתעורר ויכלול פיאצות, בתי קפה ומסעדות".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד