הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קמפיין של אמריקן לייזר זוכה להכרה באתר ads of the world

1/04/2020
קמפיין של אמריקן לייזר זוכה להכרה באתר ads of the world

אמריקן לייזר יוצאת בקמפיין Pause the shaving הקורא תיגר על פעולת הגילוח ופונה לקהל הצרכנים להפסיק להיות תלויים בסכיני הגילוח ולבחור בפתרונות הסרת לייזר שמציעה אמריקן לייזר.

 

הקמפיין עלה בשיתוף פעולה עם רשת הולמס פלייס באמצעות שילוט שהוצב בכל חדרי הכושר של הרשת בפריסה ארצית. הוא

 

הוא זכה להכרה עולמית ע"י האתר הבינלאומי הנחשב ads of the worldמתוך אלפי פרסומות ברחבי העולם.

 

רוני בלנקלדר, מנכ"ל אמריקן לייזר "אני גאה על הבחירה של אתר בינלאומי כה נחשב בפרסומת שלנו. הפרסומת מזקקת את מה שכולנו כבר יודעים מזמן – אמריקן לייזר מנגישה לקהל הרחב פתרון שמייתר את פתרון הגילוח המסורתי. מי שרוצה לקנות סכיני גילוח מוזמן, אבל מי שרוצה פתרון אפקטיבי לטווח ארוך שיעשה 'פאוז' על הגילוח ויבחר בפתרון של הסרת שיער באמריקן לייזר".

 

מאורן מאיר, בעלים ומנכ"ל של משרד הפרסום addict ישראל, שאמון על הפרסומת, נמסר: "מדובר בקמפיין מאוד קריאיייטיבי ונקי, עם מסר שעובר בצורה שאינה קונבנציונלית. למעשה, לקחנו עולם אחד והקשנו לעולם אחר לגמרי, מעולם של 'פאוז' דיגיטלי בסרטוני וידאו הקשנו לעולם של רפואה אסתטית, וזה מה שמייצר את האפקט. בתור שופט בתחרויות פרסום רבות, האתרים הבינלאומיים, כדוגמת ads of the world  ,בוחרים את הפרסומות על פי קריאייטיב, בולטות וחשיבה שהיא לא קונבציונלית, ואני שמח שעמדנו בכל אלה".

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד